Terug naar overzicht
In Limburg ken ik niets, maar in West-Vlaanderen kan ik je La Sposa & Robel Couture aanraden.In beide winkels zijn ze heel vriendelijk. La Sposa is wel mooier/moderner ingericht dan Robel & je voelt er je een echt prinsesje.Qua prijs: bij La Sposa vragen ze je budget, zodat je niet wegdroomt bij te dure kleedjes ;-)Ze hebben er kleedjes vanaf 900€ denk ik, maar gemiddeld moet je op een 1.000 à 1.400€ rekenen.Voor 1.000 kan je wel al iets moois vinden, hoor.Bij Robel lag alles wat ik paste zo rond de 1.500€ & vroegen ze geen budget.Veel plezier!!!Annelies14-7-7
Hallo Cindy,Ik zou in Limburg eens langs gaan bij bruidsmode Karin in Dilsen-Stokkem. Ik denk dat mijn kleed het duurste was wat er hing en ik heb 1200 Euro betaald.Heel vriendelijk, goede service en je bent helemaal niet verplicht om iets te kopen.Ze dringen niet aan iets te nemen.Nog veel succes.Tiziana26 dagen getrouwd
hallo cindy,ik ben ook bij bruidsmode karin in dilsen-stokkem geweest. En het is echt een aanrader... Ze zeggen je ook wat mooi is en wat niet en ze dringen je echt niks op...Groetjes wendy22-06-2007
Hoi,Wij trouwen ook in augustus, 18 augustus. En ik heb mijn kleed zo'n 3 weken geleden besteld, in mei kan ik het voor de eerste keer terug gaan passen.Bij Karin in Dilsen ben'k ook geweest, heel lieve mensen.Mijn kleed komt van Lieben in shopping 2 te Genk.Ben ook nog bij Primo Piano in Genk (Hoevezavel) geweest en in Hasselt in 3 winkels (Linx en ...).Ik zou zeggen...wacht echt niet meer te lang...ik moest ten laaste eind november beslissen...Good luck!!!Groetjes,Katrien
Hoi Cindy,Mijn kleed komt van bij Isa Moda in Hasselt... veel keuze, vriendelijke en goede service.Ben ook bij Linx en Anuna in Hasselt een kijkje gaan nemen.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hoi, ik trouw ik juli en ik ben bij Lieben in Genk geweest. dadelijk mijn keuze gevonden, heel goede service en prijzen zijn allemaal < 1000€ !!
halloals je niet teveel geld wilt uitgeven kan ik je de bruidsschat in brugge aanraden.Das een tweedehandswinkel in bruids-en suitekledij.ze hebben er dure kleedjes voor een goeie prijs zoals van pronovias of van nicky vankets kan je al een kleedje hebben voor een kleine 1500 euro(ipv 2500 euro en meer).niet zo'n heel grote winkel maar wel vriendelijk en niet opdringerig.en hun kleedjes staan ook op hun website.veel succes alvast.Tamara
hallo, wij trouwen ook in augustus 2007. heb mijn kleed bij lieben in genk gekocht heel goede service echt een aanrader
hallo, wij trouwen ook in augustus 2007 en heb mijn trouwkleed bij lieben in genk gekocht echt een aanrader prijs valt heel goed mee 850€ groetjes