Terug naar overzicht
Dag Silke,Wij hebben ook lang getwijfeld of we een bus zouden nemen, of aparte wagens. De prijzen zijn inderdaad hoog.Als we vergeleken voor aparte auto's of voor een bus kwamen we vaak aan ongeveer dezelfde prijs.Daarom hebben wij voor de bus gekozen, omdat je er dan zelf ook in zit. (Onze andere optie waren limo's voor de suite, maar dat vonden we dan jammer dat we zelf niet in die mooie wagens konden zitten)Wij hebben nu de bus van Lauwers. We betalen €810 voor 5 uur + versiering van de bus.groetjes Helga
Hey Silke!!jullie trouwen op dezelfde dag!! Waar trouwen jullie ergens??IVM wagens en zo... neem es een kijkje op www.nostalgic-cars.be (ben niet zeker van koppelteken). Ik denk dat zij ook een bus hadden, wij hebben daar enkel een wagen voor ons gehuurd, die ook te maken heeft met het beroep van mijn ventje... Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam daar in elk geval.groetjessas 677
aja ze zijn gelegen in schellebelle, regio wichelen-wetteren zoietsop de site vind je alle info en foto's en normaal krijg je snel antwoord op mail
Saskia wij trouwen in Kalken! En jij? Morgen gaan we eens langs bij Nostalgic cars, dit hadden we al gepland en ook bij Lauwers in Boechout Helga... dus blijkbaar zitten we een beetje op dezelfde golflengte.Nog veel succes met de voorbereidingen!
Hoi,net hetzelfde probleem hier: de prijs. Ik had ook heel graag een busje, maar vind het nogal duur voor dat eventjes dat je er in zit.Wij hebben nu voor onszelf een oldtimer en voor de rest van de suite vragen we kenissen met een mercedes.Heb je al eens aan een huifkar gedacht? Doorgaans veel goedkoper. Of heeft de school waarin jullie staan een schoolbus. Misschien kan die voor 1 keer eens dienst doen als ceremoniewagen?Groetjes
Hey Silke,Wij hebben een bus gehuurd bij the London ceremony bus. Die zijn gelegen in Kapellen maar rijden over gans België! Wijzelf zijn van Oostende en zelfs zover komen ze. Ik weet dat ze daar een Amerikaanse schoolbus hebben! Ik heb er zelfs de prijslijst van. Als je wil mail ik je die door! Zend dan gewoon een e-mailtje naar stefanievandecasteele@hotmail.comgroetjes stefanie 07.07.07
Beste Silke,ik weet niet wanneer jullie trouwen, maar misschien is onze bruidswagen iets voor jullie. het betreft een grijze Lotus Elise model 2007, cabrio dus. Jullie mogen als koppel er zelf met rijden. Fotos kunnen via email worden verzonden. Binnenkort staan ze ook op onze website: www.huisjozef.be misschien tot later:bart@huisjozef.be