Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer: busje? sportieve cabrio?

2-11-2006 10:34:57
Wij zijn al een tijd lang op zoek naar het ideale vervoer voor onze trouwdag. We zochten naar iets persoonlijks en aangezien we allebei in het onderwijs staan hadden we aan een (Amerikaanse school)bus gedacht. Alleen swingen sommige prijzen echt wel de pan uit... vandaar wie van jullie kent een alternatief? We hadden ook al aan een sportieve cabrio voor ons gedacht (we zitten allebei in de sportsector)... liefst in de regio O-Vlaanderen.

Silke
06/07/07

silke
6-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 779

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik2-11-2006 12:21:20

Dag Silke,

Wij hebben ook lang getwijfeld of we een bus zouden nemen, of aparte wagens. De prijzen zijn inderdaad hoog.
Als we vergeleken voor aparte auto's of voor een bus kwamen we vaak aan ongeveer dezelfde prijs.
Daarom hebben wij voor de bus gekozen, omdat je er dan zelf ook in zit. (Onze andere optie waren limo's voor de suite, maar dat vonden we dan jammer dat we zelf niet in die mooie wagens konden zitten)
Wij hebben nu de bus van Lauwers. We betalen €810 voor 5 uur + versiering van de bus.

groetjes
Helga

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-11-2006 16:30:17

Hey Silke!!

jullie trouwen op dezelfde dag!! Waar trouwen jullie ergens??

IVM wagens en zo... neem es een kijkje op www.nostalgic-cars.be (ben niet zeker van koppelteken). Ik denk dat zij ook een bus hadden, wij hebben daar enkel een wagen voor ons gehuurd, die ook te maken heeft met het beroep van mijn ventje... Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam daar in elk geval.

groetjes
sas 677

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-11-2006 16:31:58

aja ze zijn gelegen in schellebelle, regio wichelen-wetteren zoiets
op de site vind je alle info en foto's en normaal krijg je snel antwoord op mail

silke
6-7-2008
 Meld misbruik2-11-2006 18:10:18

Saskia wij trouwen in Kalken! En jij? Morgen gaan we eens langs bij Nostalgic cars, dit hadden we al gepland en ook bij Lauwers in Boechout Helga... dus blijkbaar zitten we een beetje op dezelfde golflengte.
Nog veel succes met de voorbereidingen!

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik2-11-2006 18:12:13

Hoi,
net hetzelfde probleem hier: de prijs. Ik had ook heel graag een busje, maar vind het nogal duur voor dat eventjes dat je er in zit.
Wij hebben nu voor onszelf een oldtimer en voor de rest van de suite vragen we kenissen met een mercedes.
Heb je al eens aan een huifkar gedacht? Doorgaans veel goedkoper. Of heeft de school waarin jullie staan een schoolbus. Misschien kan die voor 1 keer eens dienst doen als ceremoniewagen?
Groetjes

stefanie
7-7-2007
 Meld misbruik4-11-2006 13:44:44

Hey Silke,

Wij hebben een bus gehuurd bij the London ceremony bus. Die zijn gelegen in Kapellen maar rijden over gans België! Wijzelf zijn van Oostende en zelfs zover komen ze. Ik weet dat ze daar een Amerikaanse schoolbus hebben! Ik heb er zelfs de prijslijst van. Als je wil mail ik je die door! Zend dan gewoon een e-mailtje naar stefanievandecasteele@hotmail.com

groetjes stefanie 07.07.07

Bart

Meld misbruik1-12-2006 10:32:03

Beste Silke,

ik weet niet wanneer jullie trouwen, maar misschien is onze bruidswagen iets voor jullie. het betreft een grijze Lotus Elise model 2007, cabrio dus. Jullie mogen als koppel er zelf met rijden. Fotos kunnen via email worden verzonden. Binnenkort staan ze ook op onze website: www.huisjozef.be
misschien tot later:

bart@huisjozef.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...