Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huyze De Baere - Maldegem

2-11-2006 11:07:11
Hey allemaal, heeft er iemand recent ervaring met Huyze de Baere in Maldegem?
Staat de orangerie er al? is de zaal wel groot genoeg? Welke dj hebben jullie genomen?

alvast bedankt!

olivier
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 3747

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 11:19:45

Hallo,
het eten in huyze de baere is gewoon subliem! wij waren er deze zomer voor een gouden jubileum. Wij zijn er zelf ook gaan kijken voor ons feest maar hebben hen uiteindelijk niet genomen. Ik heb wel al gehoord dat het eerder geschikt is voor kleinere groepen. Het is namelijk niet aangenaam dat je gasten verdeeld zitten over verschillende zalen of dat de dansvloer niet voor iedereen zichtbaar is.
Nog een tip: vraag naar de bazin zelf, zij geeft de beste uitleg en biedt persoonlijke formules aan.
Bij de Baere moet je op zijn minst een jaar op voorhand reserveren, dus wees op tijd...

Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik2-11-2006 12:11:24

Hoi,

ons feest in december is bij De Baere. De orangerie is nog verre toekomstmuziek als ik het zo hoor; er zijn nog steeds problemen met de vergunning (4weken geleden toch nog). Wij kozen juist wél voor deze zaal omwille van de gezelligheid door die pilaren, bogen en verschillende 'compartimenten'. Oergezellig tijdens de kerstperiode hoor! Maar idd, we zijn wel met een grote groep (+/- 170) dus dat wordt stapelen waarschijnlijk ;) Als dj hebben we PartySound gekozen... Succes met je zoektocht!

Birgit

mioe
22-6-2007
 Meld misbruik2-11-2006 12:47:15

Hey,

Wij trouwen op 22-06-2007 en wij hebben ook voor Huyze De Baere gekozen. We hebben er al een paar personeelsfeestjes gehad van mijn vriend zijn werk en we zijn steeds tevreden geweest over het eten, de bediening en natuurlijk het prachtig kader! Wij hebben onze zaal in februari al besproken en toen zei ze dat er tegen volgend jaar een orangerie ging bijkomen. Geen idee hoever ze nu met de plannen staan. Ik hoop natuurlijk dat het prachtig weer zal zijn en dat de receptie zal kunnen doorgaan in de tuin...

Wij zijn met ongeveer 60 personen voor het avondfeest en ongeveer 30 mensen die er bij komen voor het dessertbuffet. Er is, denk ik, wel plaats voor 200 personen, maar dan heb je geen dansvloer meer.

O ja, wij hebben dj Hippos uit Lovendegem.

Groetjes
Mioe
22-06-2007

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik5-11-2006 12:28:55

Hallo Olivier

wij zijn er getrouwd 26/05/06 en het was 'af' gewoon. Niemand had ook maar 1 negatief commentaar ... IK zou het zo willen herdoen echt waar :-)

wij waren op het avondfeest met 110 en receptie met 90 pers en daarvoor was het meer dan ruim genoeg. Nu zou ik daar wel mijn feest niet geven als je met 150 bent, dan wordt het volgnes mij wat te krap. Wij zaten allemaal netjes samen, niemand zat afgzeonderd.
Wat ik je ook kan aanbevelen zijn de kamers bevolen, zalig gewoon ...

Wij hadden DJ Bart de Graaf maar ze hebben er een 3-tal dj's die ze zelf ook aanraden, gewoon es vragen dus.

Veel succes en voor verdere vragen, stuur me gewoone een mailtje :
callenslien@hotmail.com

groetjes

Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info