Terug naar overzicht
ik heb een korte lr gekocht voor 1140 euro. Heb me wel laten vertellen dat rok/top duurder is dan kleed.
Hallo, ik heb in een boekje zo een top en rok zien staan van linea en deze kwam 1300 euro... Ik heb mijn kleed ook bij linea gekocht en het was daar een fijn service. Ook heel leuk passen. De prijzen beginnen daar wel ietsje hoger. E&R wedding in Beringen is ook een mooie winkel. Groetjes
Hoi, mijn kleed is ook van LR en was 1250, hééélll tevreden over de service, echt aangename mensen en altijd supervriendelijk, hoe dom de vraag ook soms is die je stelt ;-).
mijn kleedje (ook rok en top) zijn 1400 euro, zo blij mee :-)
Zijn jullie dan bij Linx in Hasselt geweest of ergens anders?Ik zou wel graag naar Linx willen gaan omdat ze daar de volledige collectie hebben...Ik ben zo verloren want ik vind zoveel mooie jurken maar heb toch een grote favoriet!
Ik ben bij Linx in Hasselt geweest. Super mooie jurken. In oktober naar de modeshow geweest, super ontvangen met een glaasje cava en hapje. De eerste pas zeker 10 jurken gepast. De 1ste jurk die ik heb aangehad is het ook geworden. In december mijn jurk besteld. Nu wachten tot de volgende pas. Linx in Hasselt dus zeker een aanrader!
Ik ben ook naar Linx Hasselt geweest, ook naar de modeshow van oktober :) ook voor mij was de 1e jurk raak, al was dit niet wat ik in gedachte had. De verkoopster zei dat mijn keuze me niet zo ging flatteren en dat ze eerst iets anders wou proberen. Dat was meteen waauw! Achteraf mijn keuze aangehad en trok op niks... ze had dus overschot van gelijk :) Ook voor mij een echte aanrader! :)
Ook in Hasselt geweest, en ook mijn eerste kleed dat ik gepast heb genomen. In de catalogus zou Me dit nooit opgevallen zijn, maar toen ik het aanhad was mijn keuze snel gemaakt. Ik heb ook veel jurken gepast, vond het Super! eerst een aantal modellen aangedaan en dan vroegen ze naar een richt prijs die ik voor ogen had... Ben content, ik moet ergens in mei mijn 2e pas doen.