TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melanie
5-9-2014
|
7-3-2013 8:11:40
Hoi Véronique,
Ik begrijp je diepe zucht wel. Het is niet fijn dat je niks van ze hoord. Kan je niet aan de mama van je half zusje of aan jou mama vragen of die iets van hun gehoord hebben? Dan weet je in ieder geval iets.
Maar wat vervelend voor je dat je zo'n slecht contact hebt met ze. En nog gecondoleerd met het verlies van je papa. Dat zal nu ook wel extra moeilijk zijn. Misschien een vreemde vraag hoor maar doen jullie nog iets om je papa te herdenken bij de bruiloft? De papa van mijn vriend is helaas er ook niet meer, heb de goede man nooit gekent maar wil hem en andere overleden dierbaren graag erbij betrekken. Weet dat dit bericht daar nu niet over gaat hoor sorry.
Maar de nachtmerries, ja dat is zo vervelend maar ik denk dat alle bruidjes ze wel hebben. Zeker zo aan het einde en zeker als je je druk maakt. Je bruiloft wordt vast erg mooi! hou de moet erin!
sterkte!
|
|
krista
9-8-2013
|
7-3-2013 8:19:33
Hoi Véronique,
Hebben jullie een datum op de uitnodigingen gezet voor te vragen ofdat de gasten willen verwittigen ofdat ze wel of niet komen? Zo ja zou ik eerst die datum afwachten en anders zou ik zelf contact opnemen. Je moet toch iets weten ivm de organistatie van jou feest he.. De papa van mijn dochter is ook overleden (februari dit jaar was het 10 jaar geleden). Zijn ouders zijn er niet meer, van zijn jongste broer hoor ik ook niets als ik zelf de moeite niet doe, de oudste hoor ik af en toe nog ns maar die heeft me recht in mijn gezicht gezegd dat hij niet weet of hij gaat komen op de trouwdag van mijne vriend en mij. Hij weet niet ofdat hij het aankan :-S. Dus mensen reageren soms raar, mss doe jij de familie van je papa teveel denken aan je papa en doet t hun mss ook pijn. Ik zou mijn stoute schoenen aantrekken en ze bellen, dan weet je iets en is beter dan slapeloze nachten te hebben en mss te piekeren voor niks ;-) Heel veel succes en een superfijn feest.
|
|
Tineke
11-5-2013
|
7-3-2013 10:57:01
Hoi Véronique!
Geen paniek hoor! Wij trouwen op 11 mei en wij hebben ook nog niet veel bevestigingen binnen :) Wij hebben als datum erop gezet dat ze moeten reageren voor 12 april, dus ze hebben nog wel even de tijd. Wij trouwen tijdens een verlengd weekend, dus ik ga ervan uit dat de receptie minder volk zal trekken, omdat mensen niet thuis blijven voor een receptie. Maar we zullen wel zien. Ik verwacht toch dat mijn nonkels en tantes wel zullen komen, maar we zien wel he. Je kan niet meer doen dan ze uitnodigen en dan doen ze ermee wat ze willen, dat is mijn mening :)
Groetjes,
Tineke
|
|
Véronique
25-5-2013
|
7-3-2013 13:01:06
Hoi,
bedankt voor jullie antwoorden...voel me er toch al iets beter door. ja wij doen iets speciaals voor hem. Mijn vriend heeft hem jammer genoeg ook nooit leren kennen maar hij weet wat voor een band dat ik had met hem.
Al de voorbereidingen zijn ook niet altijd even makkelijk, want hoe dichter ons huwelijk nadert hoe meer ik hem mis.
Dus er zal sowieso een collage foto van hem zijn, zodat hij er toch bij is en bij het speechen zal er ook aandacht naar hem uitgaan. Mijn ouders zijn destijds ook in Antwerpen getrouwd en hebben hun foto's toen aan het Steen laten maken. Toen kon je er nog in, nu niet meer. Wij zijn ook van plan om da foto's met de ouders en getuigen daar te laten trekken.
Dus op alle mogelijke gebied proberen we hem er bij te betrekken.
Via mijn mama moet ik ook niet horen want die hoort al niets meer van hen vanaf ze gescheiden zijn. Ligt allemaal ingewikkeld.
Wij hebben idd op de uitnodigingen gezet om voor 1mei te antwoorden. Daar hebben ze uiteraard nog tijd genoeg voor. Maar ja, ligt waarschijnlijk aan mij. Had gehoopt dat ze misschien al iets lieten weten dat ze de uitnodiging ontvangen hadden. Iets te veel dromen waarschijnlijk.
Zal nog moeten afwachten!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
7-3-2013 13:18:56
Véronique, wij hebben met al onze genodigden een goeie tot zeer goeie band en van sommige mensen waarvan ik gedacht had "die gaan meteen iets laten weten" hebben we ook nog geen antwoord (ze hebben tijd tot 31 maart). 2 dagen nadat de uitnodigingen de bus zijn opgegaan keek ik constant naar mijn gsm en mail om reacties te krijgen maar helaas pindakaas. We zijn waarschijnlijk wat ongeduldig (we kijken er dan ook zo naar uit) maar 95% van de gasten zal op tijd antwoorden, weliswaar naar de laatste dagen toe.
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
7-3-2013 16:20:19
oei oei we trouwen op dezelfde dag en onze uitnodigingen zijn de deur nog niet uit hoor. Ik zou ook nog niet paniekeren. Ze hebben nog even om te antwoorden hé.
|
|
Véronique
25-5-2013
|
7-3-2013 17:30:28
Ja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk ben gewoon zo ongeduldig. Kan niet wachten tot het zover is. Nog 78 lange dagen te gaan ;-)
ik hoop gewoon dat men familie erbij zal zijn. Een huwelijk is toch iets leuk waarbij familie terug verenigd kan worden...
Zie het op sommige momenten beetje grijs en grauw, maar dat ligt deels aan het weer en deels aan de zenuwen en stress die op vele momenten opspelen.
Groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
7-3-2013 18:05:57
Hier ook zo, hoor. Van een aantal mensen waarvan ik dacht: "die hoor ik direct als de uitnodiging in hun bus valt" weet ik nog niks. Van véél familie weten we ook nog niets. We hebben een afternoon tea waarop we bijna iedereen hebben uitgenodigd (+/- 65 pers. in totaal), en bij het diner 's avonds zijn we met +/- 35 personen (we hebben geen dansfeest). Voor het diner heeft bijna iedereen bevestigd, maar dat is echt de dichte familie (ouders, schoonouders, broers & zussen met partners) en allerbeste vrienden. Voor de afternoon tea denk ik dat ik nog maar een 3-tal bevestigingen heb. Ik heb ook gezet "voor 30 maart bevestigen". We zien wel... Wie tegen dan nog niet bevestigd heeft, krijgt een telefoontje of mailtje, hé.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|