Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

garcons en tappers

2-11-2006 12:14:50
Hoihoi,

ondertussen hebben mijn vriend en ik een locatie op het oog en mensen die koken.

Alleen staan deze mensen enkel in voor het buffet zelf en niet voor het opdienen tijdens receptie en maaltijd (enkel drank en receptiehapjes, maaltijd is buffetvorm)of voor het tappen tijdens het dansfeest. Iemand een idee hoe je aan garçons en tappers kan geraken?

Alvast bedankt!

Groetjes
Koen en Maartje

maartje
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2570

els
14-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 13:14:58

hallo

Ik had op kapaza.be en hebbes.be een advertentie gezet voor opdienpersoneel en tappers en had dadelijk verschillende reactie's.

Groetjes, Els

maartje
8-12-2007
 Meld misbruik2-11-2006 18:32:05

ho bedankt! dat is een goede tip!!!

Maar hoe betaal je die dan? Is dat dan in het euh "donkerblauw" of gelegenheidspersoneel of zo?

maartje
8-12-2007
 Meld misbruik2-11-2006 18:32:52

of vrijwilliger (was ik nog vergeten), maar dan krijgen ze nog een vergoeding,zou'k denken. Hoe breng je zoiets wettelijk in orde?

els
14-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 19:47:59

heyla!

Ja, bij mij is het dus in 't 'zwart-wit'.

Hoe je zoiets in orde maakt zou ik eigenlijk niet weten.

Ik heb gewoon een prijs gezegd voor de hele avond en degene die gereageerd hadden, waren er akkoord mee.

ahhh, Je kan misschien ook mensen via interim aannemen (die je dan eerst zelf via een site gezocht hebt)? Maar ik denk dat de meeste het liever int zwart doen, je kan het eens voorstellen?

Groetjes, Els
14/07/2007

Patricia

Meld misbruik6-11-2006 8:17:31

Ik ken een bedrijf dat via cateringdiensten werkt om op te dienen, te tappen, ...
Flying Service heet die.
Ik weet alleen niet of je als particulier kan personeel inhuren, omdat ze meestal via catering werken. Maar je kan altijd es informeren hé. Ze zitten in Gent, maar werken overal in België.
Je moet maar eens zoeken via Goudengids.be of google.be

Veel succ6

arno

Meld misbruik20-6-2012 9:00:13

hoi,
als je nog eens tappers moest nodig hebben ben ik en mijn neef de juiste mannen.
niet alleen wijn we gewent om drank te tappen (vermits we in een café werken)
ook proberen we sfeer in de avond te houden door gewoon ons zelf te zijn en niet verlegen te zijn voor een praatje.

mvg Arno EN Micheal.
poelsa-@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info