Terug naar overzicht
halloIk had op kapaza.be en hebbes.be een advertentie gezet voor opdienpersoneel en tappers en had dadelijk verschillende reactie's. Groetjes, Els
ho bedankt! dat is een goede tip!!!Maar hoe betaal je die dan? Is dat dan in het euh "donkerblauw" of gelegenheidspersoneel of zo?
of vrijwilliger (was ik nog vergeten), maar dan krijgen ze nog een vergoeding,zou'k denken. Hoe breng je zoiets wettelijk in orde?
heyla!Ja, bij mij is het dus in 't 'zwart-wit'.Hoe je zoiets in orde maakt zou ik eigenlijk niet weten.Ik heb gewoon een prijs gezegd voor de hele avond en degene die gereageerd hadden, waren er akkoord mee. ahhh, Je kan misschien ook mensen via interim aannemen (die je dan eerst zelf via een site gezocht hebt)? Maar ik denk dat de meeste het liever int zwart doen, je kan het eens voorstellen?Groetjes, Els14/07/2007
Ik ken een bedrijf dat via cateringdiensten werkt om op te dienen, te tappen, ...Flying Service heet die.Ik weet alleen niet of je als particulier kan personeel inhuren, omdat ze meestal via catering werken. Maar je kan altijd es informeren hé. Ze zitten in Gent, maar werken overal in België.Je moet maar eens zoeken via Goudengids.be of google.beVeel succ6
hoi,als je nog eens tappers moest nodig hebben ben ik en mijn neef de juiste mannen.niet alleen wijn we gewent om drank te tappen (vermits we in een café werken)ook proberen we sfeer in de avond te houden door gewoon ons zelf te zijn en niet verlegen te zijn voor een praatje.mvg Arno EN Micheal.poelsa-@hotmail.com