Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

99 dagen...

7-3-2013 13:17:14
Dag mede bruidjes, Vandaag kan ik hier ook m'n postje plaatsen dat de drie cijfers weg zijn!!πŸ˜€ Nog 99 dagen en dan is het eindelijk zo ver! Morgen ga ik onze uitnodegingen bestellen!! Vorige zaterdag heb mijn kleedje gekocht voor de wettelijke trouw en heeft mijn mama haar suitekleedje gevonden. En nu zaterdag ga ik met mijn opa en broer voor hun kostuum gaan kijken (dan zijn alle mannen van de suite gekleed) 😊. Mijn misboekje is ook klaar (wat een werk om een boekje te maken...) nu eens zelf printen en als het in orde is, dan kunnen we het laten drukken... Nu nog ongeduldig afwachten πŸ˜ƒ.. Groetjes, Janatje

jana
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 611

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-3-2013 13:20:43

Hey Jana, super fantastisch eens je onder 100 gaat! Wij zitten vandaag op 50 en het lijkt alsof ik nog maar gisteren die 99 zag staan.
Geniet van de rest van de voorbereidingen!

jana
15-6-2013
 Meld misbruik7-3-2013 13:31:10

50 Rebecca, zo dichtbij voor jullie!!πŸ˜‰ Hoe lopen de laatste voorbereidingen? Bij ons zijn het meer kleine dingen of zaken die nog eens bevestigt moeten worden. Wat ik zo vlug mogelijk wil gedaan hebben, zijn onze uitnodegingen bestellen en ons misboekje laten drukken (dan moet ik daar niet meer aan denken 😊) Nuja het belangrijkste is dat we er beiden zijn en JAAAA zeggen! 😍 Geniet nog van je laatste voorbereidingen!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik7-3-2013 18:37:38

whaaa zalig, ik ben jaloers op jullie :-) ik zit nog op 211......... ik hoop dat het snel gaat hihi
intussen kunnen we de tijd wel nuttig besteden met ons misboekje en daarna de uitnodigingen... en dan de bedankjes... en dan is het weer even aftellen :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-3-2013 10:10:50

Wij zijn inderdaad volop bezig met de "kleine" prutsjes zoals naamkaartjes, menukaarten, muziekkeuze, ... Er staan ook nog wat grotere to do's op de lijst zoals schoenen voor mijn hubbie, huwelijkskaars, eerste pas, ... Allemaal heel leuk maar ik betrap mezelf er toch op dat ik soms lichtjes in paniek sla als ik zie wat ik nog wil doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...