Terug naar overzicht
Ik heb een Ladybird gepast bij ER. Die kostte ongeveer 1400 euro. Ze hebben modelletjes die goedkoper zijn (vermoed vanaf 1000 of 1200 euro) maar ook nog duurder. Prijzen zullen niet zoveel verschillen van de ene collectie tegen de andere.
ik heb een ladybird en die kost 1300 euro. Denk dat je toch zo'n prijs in gedachten moet houden.
hier ook een ladybird,1350€ voor betaaldmaar die jurk is het zeker waard! succes met je zoektocht en laat ons zeker weten wat het geworden is ;-)grtjs sharon
ik heb er ook 1tje van Ladybird en de mijne was ong 1250.
Mijn Ladybird kostte inclusief hoepelrok 1250
Da valt heel goed mee. Daar zal de mama tevreden mee zijn. Ben wel eens benieuwd als ik ga passen. Kijk er zo naar uit....Allemaal bedankt voor jullie reactie
Mag ik ook zo benieuwd zijn welke kleedjes jullie hebben gekozen....
Ik heb de ladybird 31031 en betaal 1600 euro. Maar helemaal verliefd!! wel "oudere collectie"
oh ja, onderrok ook inbegrepen!
ik heb mijn Ladybird 1250 betaald (onderrok 78 euro). Maar zooo het geld waard!!! Stuk voor stuk prachtige jurken
En om het rijtje compleet te maken... Mijn jurk zat op dezelfde prijs als die van Stéphanie.Ik zou er meteen opnieuw voor kiezen!
carolientjeeee! ik heb ook een ladybird en de mijne koste 1350eurosuuuuuuuuuuper tevreden van!!! maar tis nog zolang ... hihi
Ik heb ook een ladybird en ik zit op 850 dus zeer goedkoop blijkbaar ... :) het is nummer 33102 maar dan met 1 bandje over 1 schouder :) ...
Smili mag ik wete welke jij hebt gekozen? ;-)
haha, da zoude wel willen he ;)