Terug naar overzicht
Hey Emmy,Ik ben in oktober tijdens de opendeurdagen bij Mia Monta geweest. Was maar voor eens gewoon te gaan kijken. Uiteindelijk ben ik daar zeer goed geholpen geweest en heb ik die dag zelf nog mijn kleed gekozen! Toen ik de dag erna begon te twijfelen over mijn keuze (omdat het de eerste winkel was waar ik geweest was) ben ik nog eens terug gegaan en ze maakten er geen probleem van om het kleedje nog eens opnieuw te passen.Ik heb daar ook mijn schoenen gevonden.Van de winkel zelf moet je niet te veel voorstellen. Maar er zijn wel heel wat kleedjes aanwezig. 21 mei mag ik terug gaan voor de eerste pas en denk wel dat alles naar wens zal zijn.
Hey EmmyOok mijn kleedje is daar besteld!Ik was meteen weg van ééntje uit de catalogus en ben nog andere kleedjes gaan passen in andere winkels om dan nadien toch terug te keren naar Mia Monta.Vriendelijke, gewone, mensen die je op je gemak stellen. Het is misschien niet de meeste chique winkel, maar voor mij wel een aanrader. Ik ga 11 mei voor mijn eerste pas.. En ik kijk er heel erg naar uit.
Elien en Karen, bedankt voor de info. Vallen hun prijzen wat mee?
Hey Emmy,Ook mijn kleed komt van daar! Ik ben er op 19 januari geweest omdat het opendeurdag was, ik wou al eens gaan kijken. Ik had er normaal een afspraak op 5 februari maar wou al eens vroeger gaan kijken.Ik had express deze winkel gekozen omwille van een kleed in een boek dat ik had gezien.En ik heb het toen aangedaan en het zat als gegoten, ik heb het dan ook onmiddellijk gekocht. Ik mag pas 10 aug voor mijn eerste pas, nog eventjes geduld dus!Hun prijzen vallen mee hoor, mijn kleed kost 1150 euro - 10% korting.
Hey Emmy,wij kennen elkaar al he :-)Ik had een volledig tegenovergestelde ervaring bij Mia Monta :-(....net zoals mijn moeder en schoonmoeder....:-(Ma bon, smaken en kleuren verschillen he!Succes nog!A.