Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestreglement - veiligheidsvoorschriften

7-3-2013 14:28:49
Hey allen
Ben volop bezig met het ontwerpen van onze menukaart (een drieluik waarop onder andere menu, info praatpaal). Hierop wil ik ook een soort feestreglement plaatsen maar dan eerder in de vorm van veiligheidsvoorschriften tijdens een vlucht/ tijdens het vliegen. (vb: gelieve bij het verlaten van de vlucht uw eigen partner mee te nemen).
Ik weet het, ik maak het mezelf met 50 dagen op de teller weer vreselijk makkelijk maar als het in mijne kop zit, ....
Enige crea bea's met goei ideekes?
Thanks!
Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1086

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 15:38:15

Ik zou het ludiek maken nl.

Kapitein (naam van jouw toekomstige man) en co-piloot Rebecca heten u van harte welkom op vlucht 27 (jullie trouwdag - of het cijfer van het aantal jaren dat jullie samen zijn?) met bestemming 'Hemel' of zoiets (of de bestemming van jullie huwelijksreis is ook een mogelijkheid).

Water en frisdranken zijn uiteraard ten strengste verboden tijdens deze vlucht.
Gelieve bij het verlaten van het vliegtuig te controleren of u wel uw eigen partner terug mee naar huis neemt.
Dansen is verplicht tussen (en dan de uren waartussen jullie denken te dansen :)).

Meer inspiratie heb ik voorlopig ook niet :)

Brigitte

Meld misbruik7-3-2013 16:11:18

Dag Rebecca ,

Wat vind je van het volgende :

Beste passagiers ,

Bij het betreden van het vliegtuig met vluchtnummer 27042013 gelieve uw boardingpas klaar te houden .
Eenmaal al de passagiers op hun juiste plaats zitten is het verplicht zich te ontspannen op deze vlucht .
Eenmaal het vliegtuig is opgestegen genieten we eerst van een feestelijke maaltijd met
de daarbij toebehorende drank .
Na dat men hiervan genoten heeft is het verplicht de veiligheidsgordels los te klikken ,
de stoelen te verlaten , en de benen te strekken en goed los te gooien .
Dit is een noodzakelijk voorschrift om een goede bloedsomloop te verkrijgen .
Vergeet niet met regelmaat aandacht te hebben voor de daarbij passende achtergrondmuziek .
Vergeet niet na deze aangename lange afstandsvlucht , uw stoelen goed te controleren , zodat u zeker de juiste partner mee naar huis neemt , en niets vergeet .
De crew wenst u nog een behouden thuiskomst .

Groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-3-2013 16:17:26

Suuuuper dames!
Bedankt!

Brigitte

Meld misbruik7-3-2013 16:27:55

Heel graag gedaan Rebecca ,
Hopelijk heb je er wat aan , zodat je niet meer moet dubben en je nog van je laatste 50dagen kan genieten .
Laat je ons even weten wat het geworden is ? ( na het huwelijk is ook goed hoor )

Groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-3-2013 16:34:15

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 16:43:18

hahaha zalige tekstjes Tineke en Brigitte! Deze ga ik zeker kopiëren, wij werken ook met het thema reizen!

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 9:43:45

Graag gedaan :) Echt een leuk idee! :)

Brigitte

Meld misbruik8-3-2013 13:28:26

Hé Charlotte ,

Leuk dat het zo aanslaat , zo zie je maar ho leuk deze forum is en dat meerdere personen kunnen genieten van baale ideeen

Groetjes

Brigitte

Meld misbruik8-3-2013 13:34:21

Sorry,

Enkele foutjes rechtzetten
"Ho" moet hoe zijn , en " baale" moet bepaalde zijn .
Er is blijkbaar iets aan mijn laptop .

Joke
31-8-2013
 Meld misbruik21-4-2013 20:44:25

Hoi Rebecca,
Toevallig kom ik op dit item uit... Wij hebben zelf ook een praatpaal gehuurd. Nu ben ik nog op zoek naar een leuk tekstje om dit te omschrijven. Hoe heb jij dit aangepakt?

Groetjes,
Joke

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-4-2013 21:07:56

Voor de praatpaal hebben we de tekst gebruikt die zij normaal op kaartjes op de tafels leggen.

Joke
31-8-2013
 Meld misbruik23-4-2013 8:53:42

Krijg je die er op voorhand toegestuurd of worden die mee afgegeven bij levering in de zaal?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 9:22:14

Ik heb hen een mailtje gestuurd en het tekstje op voorhand gekregen zodat ik die op de menu kon zetten maar ze geven bij levering van de praatpaal in de zaal ook individuele kaartjes om op de tafels te leggen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...