Terug naar overzicht
Ik zou het ludiek maken nl.Kapitein (naam van jouw toekomstige man) en co-piloot Rebecca heten u van harte welkom op vlucht 27 (jullie trouwdag - of het cijfer van het aantal jaren dat jullie samen zijn?) met bestemming 'Hemel' of zoiets (of de bestemming van jullie huwelijksreis is ook een mogelijkheid).Water en frisdranken zijn uiteraard ten strengste verboden tijdens deze vlucht.Gelieve bij het verlaten van het vliegtuig te controleren of u wel uw eigen partner terug mee naar huis neemt.Dansen is verplicht tussen (en dan de uren waartussen jullie denken te dansen :)).Meer inspiratie heb ik voorlopig ook niet :)
Dag Rebecca , Wat vind je van het volgende :Beste passagiers ,Bij het betreden van het vliegtuig met vluchtnummer 27042013 gelieve uw boardingpas klaar te houden .Eenmaal al de passagiers op hun juiste plaats zitten is het verplicht zich te ontspannen op deze vlucht .Eenmaal het vliegtuig is opgestegen genieten we eerst van een feestelijke maaltijd met de daarbij toebehorende drank .Na dat men hiervan genoten heeft is het verplicht de veiligheidsgordels los te klikken ,de stoelen te verlaten , en de benen te strekken en goed los te gooien .Dit is een noodzakelijk voorschrift om een goede bloedsomloop te verkrijgen . Vergeet niet met regelmaat aandacht te hebben voor de daarbij passende achtergrondmuziek .Vergeet niet na deze aangename lange afstandsvlucht , uw stoelen goed te controleren , zodat u zeker de juiste partner mee naar huis neemt , en niets vergeet .De crew wenst u nog een behouden thuiskomst .Groetjes
Suuuuper dames!Bedankt!
Heel graag gedaan Rebecca ,Hopelijk heb je er wat aan , zodat je niet meer moet dubben en je nog van je laatste 50dagen kan genieten . Laat je ons even weten wat het geworden is ? ( na het huwelijk is ook goed hoor )Groetjes
Ik hou jullie zeker op de hoogte!
hahaha zalige tekstjes Tineke en Brigitte! Deze ga ik zeker kopiëren, wij werken ook met het thema reizen!
Graag gedaan :) Echt een leuk idee! :)
Hé Charlotte , Leuk dat het zo aanslaat , zo zie je maar ho leuk deze forum is en dat meerdere personen kunnen genieten van baale ideeen Groetjes
Sorry, Enkele foutjes rechtzetten"Ho" moet hoe zijn , en " baale" moet bepaalde zijn .Er is blijkbaar iets aan mijn laptop .
Hoi Rebecca,Toevallig kom ik op dit item uit... Wij hebben zelf ook een praatpaal gehuurd. Nu ben ik nog op zoek naar een leuk tekstje om dit te omschrijven. Hoe heb jij dit aangepakt? Groetjes,Joke
Voor de praatpaal hebben we de tekst gebruikt die zij normaal op kaartjes op de tafels leggen.
Krijg je die er op voorhand toegestuurd of worden die mee afgegeven bij levering in de zaal?
Ik heb hen een mailtje gestuurd en het tekstje op voorhand gekregen zodat ik die op de menu kon zetten maar ze geven bij levering van de praatpaal in de zaal ook individuele kaartjes om op de tafels te leggen.