Terug naar overzicht
Hey ShalaneWij proberen zelf dingen te schrijven. Ik vond nergens dingen naar mijn gedacht dus ben ik zelf aan het schrijven geslagen. 't Blijft wel erg moeilijk.Een vriendin van mij, en een vriend van mijn vriend zorgen ook voor een tekst dus daar moeten we ons al niets van aantrekken. Plus onze mama's slaan ook de handen in elkaar om samen iets te zeggen.Verder heb ik aan één vriendin gevraagd om een gedicht te zoeken dat zij wil voorlezen om onze viering af te sluiten.Qua symbool hebben wij enkel de ringen en onze geloften. Wij zijn zo niet voor het idee van een kaars dus dat hebben we geschrapt. Er is wel een "wensmoment" voorzien waarop de mensen allemaal een speciale wens voor ons op een kaartje kunnen schrijven, terwijl we luisteren naar één van onze lievelingsliedjes. Die wensen kleven we dan later in een wensenboek. Hadden eerst gedacht aan een wensboom, maar ik wil liever iets hebben dat ik later nog kan inkijken.'t Blijft een beetje zoeken he, zo'n viering. Maar één ding is zeker, het wordt iets heel persoonlijks.Succes ermee!
Hey Shalane, een tijdje geleden had ik een berichtje geplaatst over make up en haar. Mag ik de gegevens hebben van je zus? Zou haar heel graag eens contacteren of weet jij wat ze juist vraagt voor beide samen? En wat foto's van der werk. Alvast bedankt!
hey,Je hebt me er een berichtje voor gestuurd en ik heb je terug geantwoord. Zal het nog eens opnieuw proberen via een prive bericht. Laat je weten als je het gekregen hebt?
Gekregen :) maar heb sinds gisteren iemand gevonden ! Toch bedankt!