Terug naar overzicht
Geweldig, hé!!Ik heb op 23/3 m'n eerste pas. Moet nog voor een bh gaan zien, want die wil ik wel absoluut hebben tegen dan. Zodat ik kan zien dat de bandjes niet zichtbaar zijn.Voor de zekerheid misschien ook ééntje meenemen met afneembare bandjes...Zaterdag proefkapsel en -make up. Spannend.Hier nog 43 dagen.
Heel leuk! Hier is het nog even wachten maar ik hoop eind april te gaan na mijn proef make up en kapsel, dan zie ik al het totale plaatje. Mijn moeder heeft het ook enkel op foto gezien.
Super! Je zult er stralend uitzien.Ik mag 30 maart gaan voor mijn eerste pas, kijk er al naar uit...
Zo leuk om te lezen!Hier eerste pas op 30 maart zoals bij Agnes!
Mijn eerste pas is het volgende weekend 16 maart en ik ga ook meteen die morgend voor proefkapsel, om zeker te zijn dat dat bij mijn kleed past :-) Allemaal heel erg spannend! Bij mij staan er nog 63 dagen op de teller!
Dat is zo leuk! Geniet er maar van! Ik besefte toen heel goed dat het één van de weinige keren is dat je dat trouwkleed mag aandoen. Want buiten de volgende pas en de trouwdag zelf zal het je er nooit meer zo in staan pronken :-)Deze week ook mijn proefkapsel gehad, volgende week de make-up. Het plaatje begint volledig te raken. Whiii!
Ja inderdaad, nu krijgt het echt vorm, gewoon ZALIG