Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas gehad :))

7-3-2013 17:31:02
Hey dames,

Ben net terug van mijn eerste pas en het was SUPER!!
Ben weer helemaal verliefd geworden op mijn kleedje

Het was heel spannend aangezien mijn mama het kleed ook voor de eerste keer zou zien (was er niet bij toen ik het kocht)
En het was goedgekeurd . "Eenvoudig maar heel mooi" Het was echt iets voor mij.
Dus ben ik weer superhappy!!

Na de pas ook nog even naar de drukker gereden voor de laatste aanpassing van de uitnodiging, eind volgende week zouden we deze dan ook mogen gaan afhalen.

Nog 85dagen...

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 666

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik7-3-2013 17:48:40

Geweldig, hé!!
Ik heb op 23/3 m'n eerste pas. Moet nog voor een bh gaan zien, want die wil ik wel absoluut hebben tegen dan. Zodat ik kan zien dat de bandjes niet zichtbaar zijn.
Voor de zekerheid misschien ook ééntje meenemen met afneembare bandjes...

Zaterdag proefkapsel en -make up. Spannend.

Hier nog 43 dagen.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-3-2013 19:04:15

Heel leuk! Hier is het nog even wachten maar ik hoop eind april te gaan na mijn proef make up en kapsel, dan zie ik al het totale plaatje. Mijn moeder heeft het ook enkel op foto gezien.

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik7-3-2013 19:54:35

Super! Je zult er stralend uitzien.
Ik mag 30 maart gaan voor mijn eerste pas, kijk er al naar uit...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-3-2013 9:01:29

Zo leuk om te lezen!
Hier eerste pas op 30 maart zoals bij Agnes!

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 9:36:57

Mijn eerste pas is het volgende weekend 16 maart en ik ga ook meteen die morgend voor proefkapsel, om zeker te zijn dat dat bij mijn kleed past :-) Allemaal heel erg spannend! Bij mij staan er nog 63 dagen op de teller!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 16:26:03

Dat is zo leuk! Geniet er maar van! Ik besefte toen heel goed dat het één van de weinige keren is dat je dat trouwkleed mag aandoen. Want buiten de volgende pas en de trouwdag zelf zal het je er nooit meer zo in staan pronken :-)
Deze week ook mijn proefkapsel gehad, volgende week de make-up. Het plaatje begint volledig te raken. Whiii!

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik8-3-2013 18:32:29

Ja inderdaad, nu krijgt het echt vorm, gewoon ZALIG

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...