Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelkristallen

7-3-2013 19:02:02
Ik zou deze op de tafels willen leggen in de feestzaal om toch een extra touch te geven, maar hoeveel stuks moet ik voorzien per tafel. We hebben ronde tafels waar 12 personen aan zitten.

Per doosje zitten er 300 - 350 stuks in. Is 100 stuks per tafel genoeg?

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 636

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-3-2013 8:51:48

Komt er veel glaswerk, borden, bestek op de tafel te staan? Kaarsen, bloemen?
Als ik onze feesttafels even voor ogen neem (incl kandelaar, klein bloemetje en het nodige eetgerei) dan vind ik 100 stuks per tafel voldoende. Het moet wat gespreid liggen en niet op een hoop. Ik zou dus inderdaad 100 x het aantal tafels doen en voor alle zekerheid een extra doosje om hier en daar nog wat bij te vullen.

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik9-3-2013 12:31:33

Het is in een feestzaal dus dat is inderdaad wel goed vol. Glazen, bestek, kandelaar en bloemstukje :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...