Terug naar overzicht
Omwille van ons budget gaan we gewoon in de eigen wagens.Deze fleuren we dan op met een lintje enzo :) Al je een specifiek type of kleur wagen wilt, kan je misschien mensen met zo'n auto aanspreken? Er zijn denk ik wel mensen die mits bv. benzinevergoeding (en misschien zelf rijden) jullie dag wilt helpen extra mooi te maken!
Hey Ann,Ken jij misschien zo'n mensen die dit zouden willen doen?Niet echt een specifiek type eigelijk, maar wel dat ze ongeveer wel allemaal hetzelfde zijn.... En natuurlijk niet 5 verschillende kleuren hé...dankjewel voor je reactie!
Je kan mss wel laten weten van waar je ongeveer bent? Dan kunnen ze u gemakkelijker helpen hé.
Hey Stéphanie,Ja, je hebt gelijk..haha...Ik ben van Nijlen.groetjesx
Shana, misschien ook eens horen bij clubs van vb oldtimerliefhebbers? Die showen maar al te graag hun auto's!
Hey rebecca,Heb ik reeds gedaan...Heb al verschillende clubs gecontacteerd,maar steeds niemand die dit wil doen...spijtig wel...En anders moet ik gewoon een paar auto's huren (wat wel goedkoop zou zijn), maar de vraag is dan weer, die rijdt ermee? Ik wil immers niet dat mijn familie of vrienden die zijn uitgenodigd, heel de dag in die auto zitten.
Hey, wij hebben ook gewoon iedereen met de eigen auto laten rijden.Je schrijft dat je niet leuk zou vinden dat familie of vrienden heel de dag in hun auto zou moeten zitten! Maar eerlijk hou lang zit je in de auto?Groetjes
Wij hebben voor een oldtimer busje gekozen, net om te vermijden dat we 5 of 6 auto's nodig zouden hebben. Iedereen op de bus en dan zitten we allemaal gezellig samen :) Dan hebben we ook geen gedoe van wie eerst moet vertrekken en dat je moet wachten op elkaar. Ik denk dat het zo allemaal vlotter zal verlopen. Plus: dan drinken we samen eentje wanneer we getrouwd zijn met onze naaste familie en vrienden. Ik weet niet hoeveel je nu moet betalen voor die auto, maar zo'n busje kost zo'n 800 euro maar bij ons kan er dan wel 25 man mee (4u auto ter beschikking met chauffeur).
@ Tineke: je hebt daar wel een punt, maar ik vind dat veel te veel geld om eraan uit te geven....Wij hebben immers niet zo'n groot budget, plus het zijn maar zeer korte afstanden, en dan kan ik dat geld er zeker niet aan geven.@ Jan: het zou toch voor ongeveer een 20 personen moeten zijn.. Zou zeer vriendelijk zijn moest je dit voor me willen vragen... Je mag me altijd een privé-bericht sturen, indien je meer weet.