Terug naar overzicht
Voor de bruidsmeisjes is het misschien leuk om een mini-bruidsboeketje in snoep te laten maken? Zo van die snoeproosjes?Voor de bruidsjongens misschien ook iets met snoep maar dan meer jongens-achtig :)Voor de ouders en schoonouders + getuigen zijn we zelf ook nog op zoek naar een leuk en gepast cadeau.
Wij gaan aan onze ouders een kader geven met een foto, die onze fotograaf in de namiddag nog zal afdrukken voor ons (kader wordt uiteraard op voorhand al gekozen en besteld). Voor onze getuigen zoeken we ook nog iets gepast. Ik dacht aan een Bongo voor mijn getuige en mijn toekomstige man gaat voor zijn getuige een goede fles whiskey kopen, omdat hij dat graag drinkt. Voor de ouders gaan we er misschien nog een flesje wijn bijdoen. Ons thema is 'vlinders' en we hebben onlangs een lekkere fles witte wijn gekregen met vlinders op het etiket. Dat lijkt mij ook wel leuk :)Voor ons bruidsmeisje ga ik een armbandje kopen met een vlinderbedel eraan (ook in het thema uiteraard) en haar naam in bedeltjes. Hoeft niet duur te zijn. Je moet maar eens kijken op Etsy. Wat ook leuk is: een t-shirt met daarop hun naam en nog een speciaal tekstje als herinnering aan jullie dag.