TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
|
|
candy
20-7-2013
|
8-3-2013 21:00:54
Beste Kelly, Bij ons is het ook maar een keine kerk(kapel) en daarom hebben we gekozen voor de suite en mn aanstaande 1liedje en de bruidskindjes en ik 1 liedje en dan zal dat wel lukken normaal. Chris medina met What are words is als ik binne kom Westlife met You raire me up is de uitrede lied die wij hebben en voor de suite en mijn aanstaande voor binne te komen hebben wij Elvis Preley met I cant help Falling in love whit you. Voor de onder tekenen hebben wij Jan Smit & Paul de leeuw met Perhaps Love en als tussen zang hebben wij gekozen voor Mariah carey & Whitney Houston When you believe. Hoop dat ik u verder heb kunne helpen
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
9-3-2013 3:28:10
Al te vaak wordt er muziek gedraaid tijdens ceremonies, waarnaar iedereen dan 'moet' luisteren, omdat er een toepasselijke tekst in zit of de lievelingsmuziek is van...en in vele gevallen zit iedereen wat verveeld naar elkaar te kijken van: hoe lang duurt dit nog. Het hangt natuurlijk allemaal wat af van situatie tot situatie. Je kunt bij te lange muziek misschien iemand de muziek laten bedienen, om op gepaste momenten te starten of uit te faden om zo de continuiteit te manipuleren?
|
|
Sophie
18-5-2013
|
12-3-2013 14:43:23
Wij nemen als intredelied 'Decoherence' van Insomnium. Hierbij gaan zowel mijn aanstaande als ikzelf naar binnen. Ik zie niet echt een reden om twee liedjes te nemen. De suite zit al binnen, zie ook geen reden om hen nog eens apart te laten 'intreden'.
Als uittredelied nemen we 'Never-ending road" van Loreena McKennitt. Maar dit is eerder een lied om de viering af te sluiten. We gaan dus niet echt op de muziek naar buiten, maar halverwege het lied laten we wel de mensen vertrekken, waarna wij volgen.
Daar tussenin gaan we wellicht nog één lied nemen, maar dat is nog niet zeker. Ik vind het zelf vreselijk dat men soms muziek speelt om muziek te spelen. Het hoort er wel wat bij, maar overdaad schaadt :-)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|