Terug naar overzicht
Persoonlijk vind ik het niet mooi als de schoenen echt spierwit zijn en jouw kleed ivoor. Ik vind dat beiden dezelfde kleur moeten hebben. Dat is natuurlijk mijn mening. Mijn kleed en schoenen hebben allebei dezelfde kleur (off white).
Mijn kleedje is echt heel witwitwit en ik heb de Tamaris schoenen gepast.Alle "witte" Tamaris pumps zijn te "ivoor" voor mijn wit kleedje.Als je met een stukje stof gaat vergelijken, zijn ze eerder een tint ivoor ipv echt spierwit :-)
Ik denk dat het te zien is hoe je kleed is onderaan... Ik heb een kleed met een sleep bijgevolg, je ziet eigenlijk de schoenen niet... maar ik heb een ivoor kleed en toch ook wel ivoor schoenen genomen..spierwit en ivoor gaan idd niet goed samen vind ik
het zijn deze schoenen: http://www.zalando.be/tamaris-klassieke-pumps-wit-ta111... Zijn dit diegenen die je gepast hebt Carrie?
Die lijken mij toch wel echt spierwit te zijn en niet ivoor... Maar het voordeel van Zalando: bestel ze en je kan ze gewoon terugsturen wanneer ze niet goed zijn. Dus ik zou zeggen: probeer het eens. Bestel ze vlak voor jouw eerste pas en probeer ze eens met het kleed. Dan zie je meteen of het gaat of niet. En lukt het niet, dan stuur je ze gewoon terug. Of zoals Carrie zegt: vraag aan jouw bruidswinkel een stukje stof (heb ik ook gedaan) en dan kan je dat er al eens opleggen. Wel in daglicht bekijken, want anders heeft het geen nut.
Ik heb bij Berca verschillende (klassieke) pumps gepast, deze niet...Online en in het rek leken alle witte Tamaris-schoenen echt heel wit, daarom dat ik die absoluut wou gaan passen. De meeste bruidsschoenen zijn voor mijn kleedje echt veel te ivoor-kleurig... Daarom leken deze wel goed wit :-)Maar jammer genoeg waren ze niet wit genoeg :-(ter info : het wit van mijn kleedje is even wit als een blad gewoon papier... :-)ik heb dus uiteindelijk zwarte sandaaltjes gekozen, en nog een 2e (reserve) paar witte pumps. Die zijn ook niet echt 100% wit, maar ik vond niets witter :-)
Ik vind dat persoonlijk niet zo heel belangrijk als alleen het tipje te zien zou zijn. Je zou het inderdaad echt eens moeten zien met je kleed aan. Ik heb ook witte sandalen gekocht en ook glinster grijze pumps. Ik moet me wat inhouden want ik blijf maar schoenen kopen Ik vermoed dat er niet veel van mijn schoenen te zien zal zijn en wil gewoon schoenen die ik nog zal dragen.
Ik heb altijd gehoord dat als je schoenen en je kleed meerdere tinten in kleur verschillen, dat dan de donkerste tint (in dit geval je kleed) 'vuil' lijkt. Ik heb daarom zelf ok geen risico genomen!
Ik zit met zelfde probleem.. allé ja, probleem nog niet echt... maar ik heb ook geen spierwit kleed en dus ben ik ook aan het twijfelen of ik witte schoenen ga aandoen... Veel ga je niet zien van de schoenen maar als de fotograaf vraagt om een bepaalde pose aan te nemen waar je wel heel goed je schoenen gaat zien dan zou ik het zelf jammer vinden als dan de kleur heel erg verschilt! dus ja ik ga voor schoenen die zowat dezelfde kleur hebben als mijn kleed.