Terug naar overzicht
In Moerkerke is het over en weer geloop tussen plaatsen en trappen natuurlijk wat een nadeel. Bij het monteren van een trouwvideo, heb ik vastgesteld dat sommige gasten echt niet weten waar ze naartoe moeten....hilarische beelden.In hun grote zaal is er ook minder mogelijkheid om als dj een lichtset uit te bouwen omdat je met een vast meubel zit en is er minder mooi lichteffect is door de donkere zaalkleuren, hout,... tov het wit in Denotter.Het wordt daar in Moerkerke ook moeilijker indien je een lichtbrug of luidsprekersets wilt plaatsen.Bij een klein aantal gasten (?) kun je misschien teveel ruimte hebben in Denotter en verlies je wat gezellige drukte op de dansvloer.grtz
thx voor de reactie, we zullen er zeker rekening meehouden!
Wij hebben ook getwijfeld tussen 2 zalen. De prijs was een belangrijk element en ook de bereikbaarheid voor de gasten en ook de kinderen en vriend voelden zich iets beter in de andere zaal. Ik ben nu wel content met de keuze (zeker als het goed weer zal zijn) maar af en toe heb ik ook wel dik spijt. Ik was zo stom om nog eens op hun website te gaan kijken en ik zag dat ze nu een gloednieuwe speeltuin hebben.... (toen een aftands geval in een hoekje). Ik vind het dus een moeilijke vraag, maar ik denk en hoop dat ik na mijn trouwdag gewoon wel tevreden zal zijn...
Wij hebben gekozen voor Denotter en zijn tot nu toe heel tevreden. Ze zijn heel vriendelijk, beantwoorden alle vragen, mijn ouders zijn zelfs eens mogen langsgaan om de zaal eens te zien,...Misschien eens de prijzen vergelijken, wat je krijgt voor welke prijs: drank, eten, versiering,... Had je met beide een goed contact? Het is niet gemakkelijk hé om die keuze te maken. Alvast veel succes!
Wij twijfelden ook tussen twee zalen. Ik heb de berekening toen gemaakt en zaal 2 was iets duurder dan zaal 1, maar het eten van zaal 2 was meer ons ding én in zaal 1 werd er amper lokaal bier geschonken (Duvel, Vedett,...). Je zou denken wat dat er nu toe doet, maar in mijn familie drinken ze die bieren heel graag. Ik vond het dan ook niet kunnen dat we een all-in zouden betalen voor drank en dat ze die bieren dan niet hebben. Vandaar onze keuze voor zaal 2 :-)