Terug naar overzicht
Ik heb even een ander vraagjeEn aan wie geef je dan deze goodiebag? Aan alle gasten of ??
Ik dacht op tafel te zetten per koppel. ;-)
Dat wordt wel een heel dure bedoening als je dit per koppel gaat geven. Ik vind het een super idee, maar zelf zie ik dat niet zitten.Ik ga wel voor al die dingen zorgen in een mandje in de damestoiletten..
Ik geef een goodiebag aan mijn 2 bruidsmeisjes en mijn getuige als klein kadootje. Ik heb er roze nagellak, lipgloss, dvd 'bridesmaids', topje bedrukt met bruidsmeisje of getuige, een zelfgemaakt ketting en een boekje met de dos en dont's op het huwelijk zelf. Kwilde ook eerst een doen voor al mijn gasten maar tging me ook te duur uitkomen :)
Hey Keshia,Wij hebben ook goodiebags gemaakt maar hebben dit beperkt tot 1 per tafel.Bij ons zit (voorlopig) volgende erin :- feestregelment - dafalgans- wegwerpkodak- pleisters- muntjes- snoepjes- zakdoeken (met een bruidspaar op)- Kaartje taxi- sterrestokjesGroetjes
Wij hebben een reisthema en zetten op elke tafel 1 'koffertje' met muntjes, mini-deo, wegwerpfototoestel, van die fotoprobs snorretjes/lippen/brilletjes, citroendoekjes, zakdoekjes, kaartje met de taxinummers, tandenstokers. Anders wordt het echt wel te duur.
Hoi;Ik ga een mandje voorzien in de toiletten met al die spulletjes;Ik ben er ook over aan het denken om nog een mandje te zetten met (goedkope) teenslippers en met een leuk tekstje erbij ( denk aan mezelf => pijn aan de voeten van mijn schoenen) Groetjes