TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lobke
6-7-2007
|
2-11-2006 18:57:05
Hallo Eveline,
Hof ten bosse hebben we zelf niet bezocht. Kan ik dus niet over oordelen. Kasteel Sanderling hebben we wel bezocht om uiteindelijk voor kasteel van Saffelaere te kiezen. Kasteel Sanderling vonden we zeker niet slecht maar we vonden de zaal iets te veel langwerpig. Met onze 120 man vond ik dat net iets te weinig praktisch. Verder vond ik de indruk van de buitenkant iets minder verzorgd. Als zei de eigenaares wel dat dit een aandachtspunt was voor volgend jaar.
Voor de rest ben ik zeker dat Kasteel Sandering alles tot in de puntjes toe verzorgt!!
Veel succes nog met de keuze.
Liefs, Lobke.
|
|
Christel
30-6-2007
|
3-11-2006 9:28:22
Dag Eveline,
Ook wij twijfelden tussen twee zalen, kasteel Carelshof in Gent en Hof ten Bosse. Toen we hof ten bosse bezochten wisten we het zeker ; dit is het ! Wij vonden de shuttledient juist tof, dat geeft er iets extra aan volgens ons, s avonds met de lichtjes op het terras was het heel gezellig. Bovendien vind ik de uitbaters zeer sympathiek en geven ze ons vertrouwen, ik vind dat wel belangrijk want tenslotte staan zij in voor je grote dag. Wij hebben er ook voor gekozen omdat ze hele leuke formules hebben en natuurlijk voor het grandioze dessertbuffet....:-)
Kasteel Sanderling hebben wij niet bezocht omdat ze al volzet waren, maar ik dacht dat ze hier op het forum ook goede kritiek kregen hoor.
Als je echt niet kan kiezen moet je misschien eens naar een zondagslunch gaan in Hof ten Bosse, elke zondag kan je er gaan eten en is er ook dessertbuffet..Dan zie je gelijk hoe het eten is; want ik denk dat je toch een lichte voorkeur hebt voor Hof ten Bosse?
Laat ons weten wat het geworden is hé en vele groetjes, Christel 16 06 07
|
|
Christel
30-6-2007
|
3-11-2006 9:33:34
dag Eveline
oeps nog vergeten te zeggen, als je in hof ten bosse wil gaan eten op zondag moet je dat wel op voorhand reserveren, je kan er niet zomaar langsgaan..
groetjes Christel
|
|
Nele
19-5-2007
|
3-11-2006 15:46:46
Dag Eveline
ook wij hebben onze feest in hof ten bosse We hadden al zoveel zalen bezocht, en bij deze zaal had ik vanaf het binnenkomen ook het gevoel 'dit is de zaal'! alles lijkt er super, zoals Christel al vertelde en niet te vergeten... een mooie suite om er na het feest te overnachten en nog na te genieten!
succes groetjes Nele
|
|
Ineke
|
4-11-2006 12:14:34
Hey Evelyne,
Wij zijn vorig jaar in april naar een trouwfeest geweest in de Sanderling (trouwens het eerste na de heropening) en het was super in orde. Van Hapjes tot dessert.Ik vind de receptie ruimte ook zeer gezellig. Als de zaal goed gevuld is (voor en achter de dansvloer), dan is ze zeker gezellig!
In Hof ten Bosse zijn we in augustus naar een receptie geweest en daar vond ik de hapjes lekker, maar niet zo speciaal. De zaal zag er wel mooi uit en over het eten heb ik toen achteraf ook wel veel goeds gehoord.
Maar op basis van mijn 2 ervaringen zou ik kiezen voor de sanderling. Je moet ook een zaal zoeken die bij je stijl past natuurlijk!
|
|
Sofie
|
10-11-2006 13:46:51
Dag Eveline, da's toevallig. Ook wij twijfelen tussen beide zalen. We gaan wel nog naar het kasteel van Zaffelare kijken (obv de reacties op deze site). Hopelijk kunnen we dan de knoop doorhakken. Ik vind de keuze wel moeilijk. Hof ten Bossche is een leuke en warme zaal, hoewel Sanderling voor mij de absolute troef van die mooie lounge heeft en een bar naast de dansvloer! Succes ermee en laat eens weten wat het geworden is hé. Groeten, Sofie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|