Terug naar overzicht
Hey Lynn,wij hebben ook gekozen voor een dessertbuffet. Voor het buffet geopend word, snijden wij onze taart aan. groetjes
Wij hebben ook gekozen voor een dessertenbuffet en in dat dessertenbuffet zitten enkele taarten, wij gaan geen bruidstaart bij bestellen. Misschien dat we één van die taarten wel samen zullen aansnijden ofzo. Ik vond het ook eerst jammer maar denk dat het anders toch wat te veel wordt bij ons.
Wij geven s' avonds een dansfeest met dessertbuffet maar geen taart. Ik lust dat zelf niet zo graag. Het taart aansnijden zelf mis ik niet echt.
Wij hebben ook geen klassieke huwelijkstaart. Wel zit er een grote ijstaart in het buffet die we kunnen aansnijden. Maar ik denk dat de tijd gepasseerd is dat iedereen vond dat dit moest op een trouwfeest..
Hey Lynn,Wij hebben ook voor een dessertbuffet gekozen. Normaal was er zoals bij Karen een ijstaart voorzien van de feestzaal. Wij hebben nu wel voor een bruidstaart gekozen ipv de ijstaart. Ik vind het nog leuk om een echte bruidstaart te hebben. Nu zou ik het wel niet raar vinden mocht er geen bruidstaart zijn, heb nog op feesten geweest waar dit niet gedaan wordt. Je moet je er vooral zelf in vinden.Groetjes
Hallo , Bij onze dochter is het juist omgekeerd . Zij kiezen enkel voor een bruidstaart , als je er nog een dessertenbuffet bij doet wordt het teveel .Zij vindt het zo erg dat er altijd zo veel over is , en dat dit wordt weggegooid .Na een maaltijd zijn de meeste mensen voldaan , daarom kiezen zij enkel voor een bruidsstaart .Groetjes
we hebben een dessertje aan tafel, dus ook geen bruidstaart. Ergens vind ik dat ook jammer, maar ik heb me erbijneergelegd
Wij hebben gekozen voor eenhuigemaakte ijs bruidstaart. Ik ben bang dat bij een dessertenbuffet niet alles van goede kwaliteit is. Ik heb al vaker op feesten het vermoeden gehad dat bv de chocomousse gewoon van de Makro kwam en mooi gepresenteerd werd.
Wij doen ook een dessertbuffet, maar een vriendin van ons zal toch nog een bruidsstaart maken op onze vraag. Wij geven geen avondfeest.
't probleem is dat er in ons buffet geen taarten zitten, enkel minitaartjes van 5 cm.. en dat is nu net te klein om aan te snijden :-) We kunnen nog een extra bruidstaart of ijstaart bestellen, maar dat is nog eens 450 euro erbij :-(
Wij laten een dessert weg van het buffet en nemen de bruidsstaart op eigen kosten omdat de zaal er anders niet aan overhoud. En dit was ok voor hen. Mss kan je dit ook eens voorstellen.
Wij hebben ook een dessertenbuffet, maar daar zit ook een bruidstaart in. Ik vind het wel leuk om samen een taart aan te snijden zoals in Amerika :-)Maar ik zou ook geen 450 euro extra betalen voor een bruidstaart. Bij ons zit die in de prijs.