Terug naar overzicht
Tiziana van le miroir. Echt supertoffe madam! Doe ze de groetjes moest je ze contacteren. Proef is bij haar in Houthalen en de dag zelf komt ze tot bij jou.
Beste Kim,Mijn nicht gaat bij Iduna turnhoutZe heeft dit weekend haar proef gedaan en was super gelukkig.Ze zegt dat ze echt haar tijd neemt. Ik denk 2 uur bezig geweest met een proef. Ze stelt echt haar klanten op haar gemak.Of dat ze haar dan al doet dat weet ik niet. Iduna komt ook aan huis en is per mail heel makkelijk te bereiken.Groetjes
Hoi Kim,Als je enkel een visagiste zoekt moet je maar ns kijken op de website www.goldenrosecosmetics.beIk ben er geweest voor al een proef te laten doen. Ik vond haar heel vriendelijk,ze neemt zeker haar tijd. Ik vind de prijs enorm goed mee vallen. Je hebt echt inspraak en ze luisert naar je en als er iets je niet aanstaat begint ze op nieuw.Ik ben er redelijk gevoelig aan producten maar ik heb van de make-up van golden rose totaal geen hinder ondervonden.Volgens mij komt ze ook aan huis.Echt een aanrader vind ik.