Terug naar overzicht
Liedje over een "broken heart"op je huwelijk ? Ik vind de inhoud van een liedje wel belangrijk bij zo een gebeurtenis, ik pluis zeker altijd eerst de vertaling uit voor ik een liedje kies voor een bepaalde gebeurtenis, maar als je dat echt mooi vind moet je het kiezen.Zoek toch eerst maar eens de vertaling op zodat je weet waarover het liedje juist gaat
Wij zoeken ook een lied voor in het stadhuis als wij tekenen en de getuigen. Maar wij zullen wel zoeken achter een lied met een gepaste tekst. Ik hoor ook graag veel liedjes waar ik kippenvel van krijg maar de tekst past dan niet altijd op een huwelijk. Ik zou dat liedje niet gebruiken. Dat is natuurlijk mijn visie erover.
ik zou het ook niet doen, dat is om ongeluk vragen....
Ik zouhet WEL doen. Het is tenslotte jullie dag! Als jullie het allebei een mooi nummer vinden, zou ik zeker niet twijfelen! Who cares wat de anderen ervan zeggen, zolang jullie het maar willen. De tekst van onze openingsdans is ook niet bepaald passend voor een huwelijk, maar voor ons van grote betekenins, dus wij zijn er blij mee :)
Wij hebben toch ook allemaal nummers gekozen waarvan de tekst past bij het moment waarop het gespeeld wordt, maar ik denk dat iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. En als dat bij jullie het geval is, dan zou ik het zeker niet laten!
We zijn eruit denk ik. We gaan het dus niet doen...We zullen er een stukje van gebruiken voor de openingsdans samne met andere liedjes. (medley)Merciekes
Dat klinkt een super idee. :) een mix van alles wat je graag hoort.