Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

woop woop

10-3-2013 10:18:24
hoi hoi,
met 117 dagen op de teller, zeer blij te melden dat mijn checklijstje kleiner en kleiner wordt....
Oef... ;-)
Wou het gewoon effe delen met jullie ;-)
Enkel het kostuum voor mijn husband to be moet nog besteld worden, maar hij weet al welk hij wil....
Dus dan zijn het nog Bruidsboeket, playlist dj afspreken, schoenen voor kids en dan zijn we rond... yippie
En ik ben nog op zoek naar 1 ding een mooie bloem liefst met pailletten zilverkleurig voor in mijn haar, iemand suggesties waar ik eens kan zoeken?

dank u medebruidjes

Pam
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 702

krista
9-8-2013
 Meld misbruik10-3-2013 11:17:07

Hoi Pam,
Ik zou eens gaan kijken bij Clair's. Daar hebben ze vele dingen voor in het haar.
Ook echte bruidsjesdingen...
Ik hoop dat je vind wat je zoekt ;-).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...