Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek - graag jullie tips

10-3-2013 11:48:07
Hey iedereen

Ik heb zelf ons gastenboek gemaakt. Ik heb zo'n houten kleenexdoos uit de casa (met zo'n hartje uitgefreesd) gekocht. Ze had dezelfde kleuren als onze enveloppendoos etc. Dus past allemaal bij elkaar.
Daar heb ik in kippengaas een rooster in gemaakt. En allemaal briefjes gemaakt in dezelfde kleurentinten met stempels op (voelde mij weer 10 jaar :d). Het is de bedoeling dat de mensen dan op die briefjes iets schrijven, de briefjes oprollen en tussen de roostertjes steken. (zoals de doosjes die je in de boekhandels kan kopen met zo van die citaten e.d. erop).
Daar zet ik dan een fotokader naast (zelfde kleuren) met enkele vraagjes (voor de inspiratielozen) en de "gebruiksaanwijzing".
Enorm groot zijn de briefjes niet maar ik denk ook niet dat de mensen daar zo'n lange teksten gaan op zetten. En desnoods nemen ze maar een extra briefje he :-)
Die doos en briefjes etc. komen dus in de inkom te staan. Ik heb al op trouwfeesten gezien dat het gastenboek tijdens de receptie dan aan de uitgang ook ligt om te tekenen. Maar ik vrees een beetje dat dat met ons alternatief gemakkelijk gaat gepasseerd worden. Dus dacht ik om enkele briefjes en balpennen op de tafels te leggen. Op een schaaltje of in een vaas en daar dan met een strikje ook terug "de gebruiksaanwijzing" aanhangen. Die kunnen dan nadien evt. ook op de tafels voor het feest komen. Wat vinden jullie van dit idee? Zoek ik het te ver?
Heeft er iemand tips waar ik vrij goedkope, niet te grote vaasjes kan vinden?
Mijn mama is hier al komen aanzetten met twee vierkante van zo'n tien cm hoog. lijkt mij wel leuk. En één grote ronde, die zou ik dan misschien bij de "doos" zetten?
Of vinden jullie dit te omslachtig?
Graag jullie bemerkingen... ik weet het niet goed.
Of hebben jullie tips?

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 854

jonina
17-5-2014
 Meld misbruik10-3-2013 11:59:00

knap knap!

Vaasjes in ikea al gaan kijken?

liefs

nog veel succes!

Kim
8-6-2013
 Meld misbruik10-3-2013 12:03:31

Wij hebben precies hetzelfde idee als gastenboek :) We moeten het wel nog maken dus ik ben wel benieuw hoe het er bij jullie uitziet!
Ik ben er ook nog niet helemaal uit maar ik wou de briefjes gewoon op een tafel aan de inkom leggen en erbij zetten dat ze ook gerust een briefje en pen mogen meenemen om aan tafel iets op te schrijven.
In de Action hebben ze ook veel kleine en grote vazen!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik10-3-2013 12:43:39

Lijkt me ook tof. Ik weet het zelf ook nog niet wat we gaan doen maar zoiets vind ik wel leuk. Zeker met die briefjes al op tafel te leggen.

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik10-3-2013 19:40:50

Ik denk als ik ze op tafel zet, dat er meer gaan ingevuld worden... Zo aan de inkomen, dan moet je al op weg zijn naar huis (en misschien al boven je theewater :d) of op weg naar 't toilet en dan raakt dat niet zo makkelijk geschreven denk ik :-)

Heb er bij Ikea wel al gezien maar die zijn meestal te groot. Ik moet één dezer dagen nog eens naar de Action, zal daar ook nog eens kijken. Heb daar al zoveel gehaald, maar had niet direct gedacht aan de vazen... thanks!

Kim, als je wil, wil ik wel een fotootje doorsturen hoor...
De doos lijkt op zich vrij klein, maar er zitten 160 "gaatjes" in... denk niet dat er zoveel briefjes zullen inzitten op het eind van de avond. De meeste mensen schrijven ook niet allemaal zelf een tekstje, meestal is dat per koppel / gezien he?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...