Terug naar overzicht
knap knap!Vaasjes in ikea al gaan kijken?liefsnog veel succes!
Wij hebben precies hetzelfde idee als gastenboek :) We moeten het wel nog maken dus ik ben wel benieuw hoe het er bij jullie uitziet!Ik ben er ook nog niet helemaal uit maar ik wou de briefjes gewoon op een tafel aan de inkom leggen en erbij zetten dat ze ook gerust een briefje en pen mogen meenemen om aan tafel iets op te schrijven.In de Action hebben ze ook veel kleine en grote vazen!
Lijkt me ook tof. Ik weet het zelf ook nog niet wat we gaan doen maar zoiets vind ik wel leuk. Zeker met die briefjes al op tafel te leggen.
Ik denk als ik ze op tafel zet, dat er meer gaan ingevuld worden... Zo aan de inkomen, dan moet je al op weg zijn naar huis (en misschien al boven je theewater :d) of op weg naar 't toilet en dan raakt dat niet zo makkelijk geschreven denk ik :-)Heb er bij Ikea wel al gezien maar die zijn meestal te groot. Ik moet één dezer dagen nog eens naar de Action, zal daar ook nog eens kijken. Heb daar al zoveel gehaald, maar had niet direct gedacht aan de vazen... thanks!Kim, als je wil, wil ik wel een fotootje doorsturen hoor...De doos lijkt op zich vrij klein, maar er zitten 160 "gaatjes" in... denk niet dat er zoveel briefjes zullen inzitten op het eind van de avond. De meeste mensen schrijven ook niet allemaal zelf een tekstje, meestal is dat per koppel / gezien he?