Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hobby-fotograaf gezocht!

2-11-2006 20:08:29
Ik zoek iemand die fotografeert voor zijn plezier en graag wat bijverdiend.Enkele uren in de namiddag,geen avondfeest.Ik vind het te zotte prijzen wat ze vragen,en ik weet uit ervaring dat er amper in je boek wordt gekeken.Ik wil enkele prachtige foto's om uit te zetten.Regio W-Vlaanderen.

lex
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1063

Thierry

Meld misbruik2-11-2006 23:44:57

Hoi Lex,

Ik ben fotograaf in bijberoep en biedt verschillende formule's aan, waaronder bv. een ganse huwelijksreportage (van s'morgens tot s'nachts), waar je dan ook alle foto's op DVD bekomt én 100 gratis fotoafdrukken voor 500 EUR BTW incl. Dit is een vaste prijs, ongeacht de plaats van het huwelijk; op deze manier heb je geen duren verplaatsingskosten of andere onaangename verassingen...
Daarnaast geef ik ook tal van tips hoe je ev. zelf je (klassieke of digitale) album kunt samenstellen zonder dat deze je fortuinen zal kosten. Mocht je dat willen, maak ik natuurlijk ook jouw album voor een eerlijke prijs.

Niet alleen prijs is belangrijk! Dat is ook de reden waarom ik meermaals met het huwelijkskoppel afspreek en ook vooraf samen met hun alle lokaties bezoek. Daarnaast bezorg ik ook binnen de 7 werkdagen na de huwelijksdag alle foto's op DVD en lever ik het album uiterlijk na 6 weken af.
Bedankkaartjes nog tijdens de receptie klaar behoren eveneens tot de mogelijkheden.

Ook professioneel materieel is belangrijk. Dat is de reden waarom ik o.a. beschik over twee digitale professionele spiegelreflexcamera's.

Voor meer informatie of voorbeelden kan je terecht op www.fotomoment.be . Graag kom ik bij je langs om je alle informatie en prijzen te bezorgen.
Een huwelijksreportage begint reeds vanaf 290 EUR

Thierry