Terug naar overzicht
Hoi Lex,Ik ben fotograaf in bijberoep en biedt verschillende formule's aan, waaronder bv. een ganse huwelijksreportage (van s'morgens tot s'nachts), waar je dan ook alle foto's op DVD bekomt én 100 gratis fotoafdrukken voor 500 EUR BTW incl. Dit is een vaste prijs, ongeacht de plaats van het huwelijk; op deze manier heb je geen duren verplaatsingskosten of andere onaangename verassingen...Daarnaast geef ik ook tal van tips hoe je ev. zelf je (klassieke of digitale) album kunt samenstellen zonder dat deze je fortuinen zal kosten. Mocht je dat willen, maak ik natuurlijk ook jouw album voor een eerlijke prijs.Niet alleen prijs is belangrijk! Dat is ook de reden waarom ik meermaals met het huwelijkskoppel afspreek en ook vooraf samen met hun alle lokaties bezoek. Daarnaast bezorg ik ook binnen de 7 werkdagen na de huwelijksdag alle foto's op DVD en lever ik het album uiterlijk na 6 weken af.Bedankkaartjes nog tijdens de receptie klaar behoren eveneens tot de mogelijkheden.Ook professioneel materieel is belangrijk. Dat is de reden waarom ik o.a. beschik over twee digitale professionele spiegelreflexcamera's.Voor meer informatie of voorbeelden kan je terecht op www.fotomoment.be . Graag kom ik bij je langs om je alle informatie en prijzen te bezorgen.Een huwelijksreportage begint reeds vanaf 290 EURThierryfotograafwww.fotomoment.be thierry@fotomoment.beTel 011/596910GSM 0495/585069
Wanneer trouwen jullie, ik ben studente fotografie en ben van roeselare. Wat je ook kan doen is eens contact opnemen met thoma jovicic. Misschin eens gaan kijken op http://users.telenet.be/tunderpook ( van mij ) of www.jovicic-online.net ( van thomas . PS Thomas is een goeie vriend en collega, indien je dat wenst, doen we het ook samen...hij en ik.Succes met het zoekentunderspook@telenet.beSucces.
Hallo,Wij trouwen op 1 december 2006 en wij hebben gekozen voor mijn nicht haar vriend als fotograaf. Hij doet regelmatig huwelijken en de prijs is heeeel laag! Hij doet dit als hobby. hij woont in Torhout.Als je geinteresseerd bent, laat het me even weten, dan stuur ik even de gegevens door!groetjes
Hallo,Ik ben Saskia Termote en ik ben veranderd en ik ben jullie adres kwijtgeraakt...jullie emailadres. Mijn email is indertussen tunderspook@telenet.beGroetjesJullie fotografe