Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hobby-fotograaf gezocht!

2-11-2006 20:08:29
Ik zoek iemand die fotografeert voor zijn plezier en graag wat bijverdiend.Enkele uren in de namiddag,geen avondfeest.Ik vind het te zotte prijzen wat ze vragen,en ik weet uit ervaring dat er amper in je boek wordt gekeken.Ik wil enkele prachtige foto's om uit te zetten.Regio W-Vlaanderen.

lex
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1063

Thierry

Meld misbruik2-11-2006 23:44:57

Hoi Lex,

Ik ben fotograaf in bijberoep en biedt verschillende formule's aan, waaronder bv. een ganse huwelijksreportage (van s'morgens tot s'nachts), waar je dan ook alle foto's op DVD bekomt én 100 gratis fotoafdrukken voor 500 EUR BTW incl. Dit is een vaste prijs, ongeacht de plaats van het huwelijk; op deze manier heb je geen duren verplaatsingskosten of andere onaangename verassingen...
Daarnaast geef ik ook tal van tips hoe je ev. zelf je (klassieke of digitale) album kunt samenstellen zonder dat deze je fortuinen zal kosten. Mocht je dat willen, maak ik natuurlijk ook jouw album voor een eerlijke prijs.

Niet alleen prijs is belangrijk! Dat is ook de reden waarom ik meermaals met het huwelijkskoppel afspreek en ook vooraf samen met hun alle lokaties bezoek. Daarnaast bezorg ik ook binnen de 7 werkdagen na de huwelijksdag alle foto's op DVD en lever ik het album uiterlijk na 6 weken af.
Bedankkaartjes nog tijdens de receptie klaar behoren eveneens tot de mogelijkheden.

Ook professioneel materieel is belangrijk. Dat is de reden waarom ik o.a. beschik over twee digitale professionele spiegelreflexcamera's.

Voor meer informatie of voorbeelden kan je terecht op www.fotomoment.be . Graag kom ik bij je langs om je alle informatie en prijzen te bezorgen.
Een huwelijksreportage begint reeds vanaf 290 EUR

Thierry
fotograaf
www.fotomoment.be
thierry@fotomoment.be
Tel 011/596910
GSM 0495/585069

saskia
7-7-2007
 Meld misbruik7-11-2006 16:44:42

Wanneer trouwen jullie, ik ben studente fotografie en ben van roeselare. Wat je ook kan doen is eens contact opnemen met thoma jovicic. Misschin eens gaan kijken op http://users.telenet.be/tunderpook ( van mij ) of www.jovicic-online.net ( van thomas . PS Thomas is een goeie vriend en collega, indien je dat wenst, doen we het ook samen...hij en ik.

Succes met het zoeken
tunderspook@telenet.be

Succes.

emy
1-12-2006
 Meld misbruik17-11-2006 17:08:35

Hallo,
Wij trouwen op 1 december 2006 en wij hebben gekozen voor mijn nicht haar vriend als fotograaf. Hij doet regelmatig huwelijken en de prijs is heeeel laag! Hij doet dit als hobby. hij woont in Torhout.
Als je geinteresseerd bent, laat het me even weten, dan stuur ik even de gegevens door!
groetjes

saskia
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2007 13:25:08

Hallo,

Ik ben Saskia Termote en ik ben veranderd en ik ben jullie adres kwijtgeraakt...jullie emailadres. Mijn email is indertussen tunderspook@telenet.be

Groetjes
Jullie fotografe

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...