Terug naar overzicht
Er staat ergens `houdbaarheid 6 maanden`, heb zelfs eens zitten rondneuzen. Dus misschien nog eventjes wachten met bestellen?
Ik heb gezien, 31 weken dus kan ik ze blijkbaar nu al bestellen MAAR enkel te betalen via creditcard en dat hebben wij niet en ook niemand binnen de dichte familie :(
Wij hadden dit ook als bedankje. Toch maar mee oppassen hoor, want ze kunnen barsten. Wij hadden ze in de kelder bij mijn ouders gelegd, waar het koel is, en dan nog barstjes... En we zijn in mei getrouwd, dus heel warm was het nog niet. Ze waren nog wel lekker hoor! :-)
Je kan gemakkelijk een krediet aanvragen op internet bij uw bank :).
Kredietkaart*
Ja idd maar wij willen geen kredietkaart :)
ik raad het u af..ik had er laten bedrukken om ten huwelijk te vragen,alles goed dicht gelaten op een koele plaats, ik doe het open op de dag dat ik de vraag wilde stellen en de schimmelgeur kwam mij zo tegemoet...kan je de foto's gerust tonen...de m&m's hadden nochtans 3 maanden goed moeten blijven...ze willen ook niks teruggeven van de aankoopprijs aangezien het mijn fout zou zijn dat het beschimmeld was...
Wij hebben dit ook gegeven aan de mensen als bedanking. Ze zijn niet echt makkelijk te bewaren; te koud, dan worden ze plakkerig, te warm dan smelten ze. Zeker niet te vroeg bestellen dus! Wij hebben ze 2 weken voor de trouw besteld, zo hadden we nog tijd genoeg om ze te verpakken. Ze waren wel mooi. Ik heb hen ook enkele vragen via mail gesteld, en altijd zeer snel en correct antwoord gekregen. Dus ivm die creditcard: als je dit per se wil, zou ik gewoon eens mailen en vragen of je dit eventueel via overschrijving kunt vereffenen. Laat je trouwens niet meteen vangen aan hun eigen verpakkingen; deze zijn, vergeleken met wat je vindt bij bvb de AVA, zeer duur...