Terug naar overzicht
Hoi Eline,Ik herinner me van vroeger als we naar een huwelijksmis gingen dat wij de rijst zelf meenamen om te gooien als het bruidspaar buiten kwam...Mijn gedacht he ;-).
normaal nemen de mensen dit zelf mee. Wij hebben wel confettikanonnen met rozeblaadjes gekocht die mijn broers gaan afschieten bij het buitenkomen van de kerk.dit levert mooie foto's op!
De mensen brengen dit idd zelf mee...maar in sommige plaatsen is het verboden om met rijst te gooien... op andere plaatsen mag het maar moet je het nadien zelf opkuisen...
aangezien ik een vrij grote dierenvriend ben, raad ik het gooien van rijst helemaal af. Vogels pikken dit op en kunnen dit niet verteren in hun maag met alle gevolgen vandien......normaal brengen de mensen dit inderdaad mee, maar bij ons is iedereen hiervan op de hoogte
Alvast mercikes dames! Tventje had dus gelijk Maar zal het wel eens laten vallen bij onze familie of ze hebben niks bij... Voor de foto's kan zoiets inderdaad mooie effecten geven.En ook ik heb liever geen rijst, maar was maar als voorbeeld dat ik dit gaf want kon op niks anders meer komen...
Goh, bij mijn nicht haar trouw, had mijn tante zakjes rijst op voorhand klaargemaakt en die deelde dat dan stiekem uit bij 't binnenkomen...Wij gaan voor bellenblaas, lijkt mij leuker... Allebei nog een groot kind :pIk heb ze online besteld. Was iets van 11 euro of zo voor 24 stuks... Heel groot zijn ze niet, maar goed, ze moeten ook geen uren staan blazen he :-)
Wij mogen geen rijst laten gooien, en de ceremoniemeester raadde ons ook het bellengeblaas af, omdat dit plekken maakt op mijn trouwkleed/ Daarom hebben we ook een confetti kanon gekocht ;)Keshia
Wij gaan een mand met rozenblaadjes voorzien. Iemand van de vrienden gaat daarmee klaar staan. Zo ontmoedigen we zelf het gooien van rijst. Ik hoop echt dat daar niemand mee afkomt.
Ik voorzie zelf bellenblaas! Ik hoop dat er niemand rijst ofzo meebrengt, want dan moeten we dat nadien nog zelf gaan opkuisen.
wij hebben gekozen voor ballonnengewoon witte ballon gevuld met helium graag zou ik vragen aan een van de getuige om bij het einde van de mis naar achter te gaan en iedereen een ballon mee te geven en zo samen allemaal een balloon te lossen