Terug naar overzicht
Yep, da's nog vrij duur eh... maar dat heeft te maken met de werkuren! Ik kan je alleen maar aanraden: vergelijk! ga langs bij verschillende juweliers en vraag wat zij geven voor je oud goud en wat de restprijs zou zijn!we hebben voor ons een verschil gemerkt van 1200€ voor goud of 800€ ... da's al immens, maar dan ook de andere kosten die erbij komen; de andere (die ook minder gaf) vroeg ook nog eens 1400€ voor de werkuren (en het feit dat ze nog goud zou moeten toevoegen, omdat we voor witgoud zouden willen gaan) .... En diegene die we nu verkozen hebben, vroeg net geen 1000€! (met veel briljantjes inbegrepen... die moesten we ook nog eens apart betalen bij de andere juwelier!) succes!
mijn ring is gemaakt uit 2 ringen van mijn overleden grootmoeder bij Fede di Oro, geen echt eigen ontwerp, maar een ontwerp van hen op maat gemaakt (kleine aanpassingen)anders moet je daar eens langsgaan?groetjes
Hallo , Mika in Antwerpen is een echte aanrader groetjes
Het hangt allemaal af van hoeveel goud je hebt, maar wij hebben het goud van mijn mama gekregen (een oude armband van haar tante die ongeveer 60g goud bevatte. Hiervan heeft ze onze twee ringen gemaakt en een hanger voor aan een ketting te hangen voor mijn mama. Je moet rekenen dat er altijd verlies is op goud, omdat je van goud goud naar bv. wit goud gaat). Wij betalen voor het maken van de ringen en drie steentjes in mijn ring een 320 euro (ja, voor beide ringen!). Dus ik stel voor dat je gewoon eens naar iemand gaat die dit in bijberoep doet ofzo en vraagt hoeveel goud je hebt en wat ze ermee kan doen. Het kan volgens mij een pak goedkoper dan 800 euro!
robzilla, hebben wij op een beurs gezien, toffe mens (antwerpen stad)