Terug naar overzicht
Wij hebben 2 bruidskindjes (op dat moment 3,5 en bijna 2 jaar) Wij gaan ze hoogstwaarschijnlijk een snoepboeketje geven waarmee ze voor mij mogen lopen. Dat boeketje krijgen ze dan ook. Maar normaalgezien gaan we hen ook nog een knuffeltje ofzo geven bij het uitdelen van de cadeautjes voor ouders en getuigen tijdens het avondfeest.
Voor diegenen die al kunnen lezen een boek of een stripverhaal?En voor de anderen een voorleesboek?Of iets van speelgoed?Of voor de oudste een bon voor de cinema of een namiddagje shoppen?Toen ik zelf 10 was en samen met mijn zus (toen 6) bruidsmeisje van mijn neef kregen we elk een boek + de kleding en schoenen die we droegen (gekozen door mijn tante). Plus de oneindige dankbaarheid van mijn neef en zijn vrouw ;).En we mochten zo lang we wilden op het feest blijven :).Het feest was in een hotel en iedereen bleef daar toch slapen. Het was de eerste keer dat ik 3 uur 's nachts haalde en de boel mee afsloot ;).Da's intussen 18 jaar geleden, maar ik herinner me dat nog :).
Hey,Ik heb er ook 6 en wou niet te duur gaan.De jongens zijn bij ons: 10.5-8.5-5.5De meisjes zijn dan: 7.5-6.5-1.5Wij hebben voor de kindjes een zak vol verrassingen gemaakt.Daar zitten kleine cadeautjes in die we in bart smit hebben op de kop getikt.Hier zit bv voor de jongens een dvd in van spy kids, een bellenblazer, knikkers, een bal voor in het water te spelen, een pen, ...Voor de 2 oudste meisjes een dvd van pippi langkous, een bellenblazer, knikkers, knutselwerkje, een schrijfsetje...En voor de kleinste meid, een bellenblazer, een dvd van maya de bij en een lappenpop.Voor elk kindje kwam dit rond 9euro. Dus echt niet zo heel veel! Succes!
Ik denk dat ik een bruidsbarbie ga geven...