TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
11-3-2013 10:01:40
ik zou het nèt daarom nemen ;-) ik heb het niet zo op clichénummers.... En al helemaal als je zegt dat je er kippevel van krijgt en dat je broer het zou zingen èn dat het bij jullie past!
niet twijfelen ;-) (toch niet als je toekomstige ook akkoord is! haha)
|
|
Bea
6-7-2013
|
11-3-2013 10:42:21
Als je toekomstige het ziet zitten, zeker doen! De tekst vind ik toch ook heel goed passen bij een huwelijk. Zal zeker heel pakkend zijn als je broer zingt terwijl jullie dansen (ben al ontroerd van de gedachte alleen al....) Wij gaan voor Tom Waits Little trip to heaven (is voor ons al jaren een speciaal nummer)
|
|
bianca
30-8-2013
|
11-3-2013 13:16:05
mijn toekomstige was die avond ook aanwezig en toen mijn broer het liedje zong, keken wij elkaar aan en wisten dat dit liedje het voor ons wel kon zijn. heel raar, lang gezocht naar iets en dan op dit nummer vallen.absoluut geen tradidioneel nummer, maar wel één met inhoud , dat vooral op mij slaat. idd , door mijn toekomstige te leren kennen , kon ik na 8 jaar alleen zijn, veel armoe geleden te hebben, terug mijn leven herpakken en het leven terug in het "roze" zien.
|
|
Nadia
5-10-2013
|
11-3-2013 13:25:30
dus: DOEN! niet twijfelen :-)
|
|
Tineke
11-5-2013
|
11-3-2013 16:51:51
Naar mijn mening moet een openingsdans helemaal geen bekend nummer zijn! Wij wilden gewoon iets dat blijvends zou zijn, iets dat ze bij wijze van spreken, binnen 20 jaar nog zouden spelen en waarvan je dan nog zou zeggen 'amai, dat is mooi'. Wij hebben een nummer van Celine Dion gekozen, ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Het is niet één van de bekende nummers van Celine Dion, maar de tekst van het nummer is gewoon prachtig!
|
|
Marjan
20-4-2013
|
11-3-2013 20:35:19
Ik zou niet twijfelen :) is idd eens niet cliché, en de meeste gasten zullen het toch wel kennen hoor :) is toch 1 van de bekendste nummers van Piaf
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|