Terug naar overzicht
Hay Marjan. Echt ervaring heb ik niet, maar wij trouwen in een zaal waar alles qua decoratie ook nog gedaan moet worden. Dat betekent inderdaad dat wij ook huren voor 3 dagen: klaarzetten, de dag zelf en het opruimen achteraf. Het is sowieso (veel) meer werk, en je moet aan alles denken. Je koopt de decoratie zelf (en je moet nadenken wat je hiermee achteraf nog kan/wil mee doen). Maar voor mij is een 'kant en klare' feestzaal nooit een optie geweest. Ik zou me inderdaad niet echt speciaal voelen, en zeker als je een bepaald thema hebt is zelf decoreren naar mijn mening de beste optie. Je doet hoe je 't zelf wil, en 't is helemaal 'jullie'. Succes!
De Kriekel in schoot of een andere locatie van het cultuurcentrum.Qua drankprijzen en zo valt dat vele beter mee dan een privezaal.Als je inwoner bent van Tessenderlo is het ook goedkoper.Wat die drie dagen betreft zou ik toch eens horen.Wij trouwen in het cultuurcentrum in Heusden-Zolder, we krijgen de zaal de dag op voorhand en moeten 's nachts niets opruimen. Enkel onze eigen spullen meenemen.
Dag Jill, Ja de bedoeling is de kriekel... hebben de prijs ook bevraagd als het voor 3 dagen is en valt wel mee. Het enige is dat we pas 10maanden op voorhand kunnen reserveren. Ik zit vooral met het hoeveelheid werk in mijn hoofd en qua haalbaarheid
Hmm. Ja, is zo. (Heb het nog eens aan mijn toekomstige gevraagd, die werkt op het Loo, daarmee :-)) Is wel jammer natuurlijk!