Terug naar overzicht
Dag Stephanie.Ik heb zelf geen Pronovias maar de prijzen die hier voor dit merk heb gelezen, zijn wel hoger dan 1000 EUR. De Pronovias-bruidjes hier zullen je wel extra info geven.In outlets kan je inderdaad ook Pronovias uit vorige collecties aan goedkopere prijzen vinden. Succes!Rebecca
Ik heb verschillende jurken van Pronovias gepast en de prijzen zaten tussen de 1150 euro en 2200 euro. Al naargelang je veel kant wil of niet. Zo heb je al een beetje een idee.
misschien dat je inderdaad eens in Eindhoven kan gaan kijken - aangezien het een outlet is, liggen ze daar wel wat lager qua prijs... 't is alleen niet de nieuwste collectie natuurlijk!kan je er trouwens een leuk dagje Eindhoven van maken :-) leuke stad!
Bedankt voor de reacties! Ga denk ik inderdaad eens naar Eindhoven! Ben wel echt verliefd op de Pronovias Urke. Krijg die maar niet uit mijn hoofd. Misschien ook naar een zaak gaan waar ze die hebben. Nu blijft ie in mijn hoofd terwijl ie me misschien helemaal niet staat!
Ik weet niet waar je bent uit Zuid-Limburg, maar ik weet in Rocourt(net over de Waalse grens aan Tongeren op een 100 m van de Cora) hebben ze een een winkel waar ze de Pronivias en de San Patrik collectie hebben. Zéér vriendelijke mensen en vooral de moeder verstaat goed Nederlands. En net iets dichterbij dan Eindhoven ;)
Bedankt voor de tips weer! Geen idee hoever Rocourt is, zometeen even opzoeken. Eindhoven valt opzicht nog wel mee. Ik woon trouwens in Maastricht.
ik ga in de loop van volgende week ook eens in de outlet van eindhoven kijken, misschien dat daar wel "HET" kleed aanwezig is..