Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schuldgevoel

11-3-2013 18:28:00
Hey bruidjes,er moet iets van mij hart
Ik belde net met mijn ma in volle enthousiasme dak mijn 2 getuigen gevraagd heb.
Nu reageert die diep teleurgesteld dak mijn broer ni gevraagd heb. Nu, ik moet zeggen, ik ben 17 jaar ouder dan mijn broer (hij is nu 17) en heb indertijd gevraagd om zijn meter te zijn.
Nu gebruikt ze dit om aan te tonen dak hem moest gevraagd hebben en dat hij daar heel vereerd mee ging zijn en zo. Ze begon zelfs 1 van mijn 2 getuigen af te breken.
Ik voel me zo teleurgesteld en boos. Kan ze nu gewoon eens ni blij zijn en er ni over doordrammen. Zelfs in berichtjes nadien is ze er nog over bezig, dat ze een speciale bonus aant plannen was voor ons via hem mr dit nu niet meer kan doen. Ik heb nooit gezegd dak hem ging nemen!! Zij is er mee afgekomen en ik heb gewoon gezegd dak al iemand in gedachten had mr er eens over ging nadenken.
Nu zegt ze dat het afgesloten is mr ik weet mr al te goed dat ze elk klein detail zal gebruiken om me eraan te herinneren en mijn ene getuige af te breken.
Mss reageer ik een beetje te mr ze is er wel in geslaagd om me schuldig te doen voelen zelfs al twijfel ik geen seconde aan mijn beslissing.
Ben trouwens wel van plan om er met mijn broer eens over te praten, alleen, zonder dat ze ervan weet
'k Vind het gewoon jammer dat ze er nu zo moeilijk over doet

diny
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 831

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 18:35:50

Een getuige moet toch minstens 18 jaar zijn?

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 18:37:11

Aja, oei. Nu pas gezien dat je pas volgend jaar trouwt.
Tja, dan weet ik niet goed hoe je het zou kunnen oplossen.
Hem (of een van je andere getuigen als die de situatie een beetje begrijpen) misschien een andere belangrijke functie geven op je huwelijk...

Bella
13-9-2013
 Meld misbruik11-3-2013 18:45:58

Goed idee Eline, misschien kan hij de ringen dragen? Dat is toch ook een hele eer.
Het is tenslotte jullie trouw en niet die van je moeder.

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik11-3-2013 18:48:52

Ik heb net hetzelfde meegemaakt en geloof me de storm gaat wel liggen hoor! Ik heb een oudere zus (2 jaar ouder) maar ik heb als getuige 3 goeie vriendinnen gevraagd en maar om 1 reden eigenlijk! Ze zijn er altijd geweest voor mij en toen ik vertelde dat ik ging trouwen, waren die alledrie super enthousiast! Mijn eigen zus was iets minder enthousiast omdat ze geen vriend heeft en er alleen naartoe moest komen. Ik vond dat ze teveel aan haar eigen dacht en niet blij was voor mij (zo kwam het toch over) dus ja mijn besluit stond vast!

Ik heb ook onder mijn voeten gehad dat ik mijn zus voorbij liep en zo en dat ze mijn getuigen niet kent en al (terwijl ze ze wel al gezien heeft en die ene haar thuis is een straat van de mijne dus ja) maar nu zeggen ze er niks meer over. Mijn zus gaat mee op vrijgezellenweekend.

niet aantrekken dus!

diny
21-6-2014
 Meld misbruik11-3-2013 18:53:26

Merci voor de steun allemaal

Mijn getuigen hebben idd allebij ook een belangrijke rol gespeeld in mijn relatie met mijn vriend. Door de ene heb ik hem leren kennen en de andere heeft de verlovingsring meegesmokkeld naar Thailand. En ze zijn er beiden altijd al geweest voor mij. Heb haar dit gezegd mr ja..
Ik weet dat het wel zal overwaaien mr toch zal ze wil nog eens prikken denk ik
Mr is idd wel een heel goed idee om hem ergens in te betrekken, had ook al zoiets in gedachten.
Weer iets voor op het lijstje

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik12-3-2013 11:25:40

Je kan toch max 3 getuigen nemen dus je broer kan er eventueel nog bij?

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 13:52:18

ik zou idd eens met je broer praten.. mss is hij niet zo teleurgesteld zoals ze zegt

trouwen heeft precies toch een effect op iedereen rondom u hé.. iedereen heeft wel een mening klaar.. kostuum zijn nie mooi, kledij van bruidegom mocht chiquer, mijn haar is geen goei kleur, de tantes moeten erbij van smiddags al .. .hahahaha en zo stopt dat maar niet..

maarja... probeer het zelf te relativeren en het trouwpaar beslist......

diny
21-6-2014
 Meld misbruik12-3-2013 16:50:20

@ Tiffany, jammer genoeg is het bij ons max 4 getuigen en mijn vriend neemt er ook al 2

@ Charmy, ik heb al een date met mijn broer zaterdag Heb ook wel het gevoel dat hij het allemaal niet zo erg zal vinden, ging wel vereerd geweest zijn en zo mr denk ni echt dat het persé hoefde. En ja, je kan nooit voor iedereen goed doen, zolang het eigenlijk voor ons 2 goed is moeten we ons van de rest ni teveel aantrekken. Mr ja gemakkelijk gezegd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...