Terug naar overzicht
Een getuige moet toch minstens 18 jaar zijn?
Aja, oei. Nu pas gezien dat je pas volgend jaar trouwt.Tja, dan weet ik niet goed hoe je het zou kunnen oplossen.Hem (of een van je andere getuigen als die de situatie een beetje begrijpen) misschien een andere belangrijke functie geven op je huwelijk...
Goed idee Eline, misschien kan hij de ringen dragen? Dat is toch ook een hele eer.Het is tenslotte jullie trouw en niet die van je moeder.
Ik heb net hetzelfde meegemaakt en geloof me de storm gaat wel liggen hoor! Ik heb een oudere zus (2 jaar ouder) maar ik heb als getuige 3 goeie vriendinnen gevraagd en maar om 1 reden eigenlijk! Ze zijn er altijd geweest voor mij en toen ik vertelde dat ik ging trouwen, waren die alledrie super enthousiast! Mijn eigen zus was iets minder enthousiast omdat ze geen vriend heeft en er alleen naartoe moest komen. Ik vond dat ze teveel aan haar eigen dacht en niet blij was voor mij (zo kwam het toch over) dus ja mijn besluit stond vast!Ik heb ook onder mijn voeten gehad dat ik mijn zus voorbij liep en zo en dat ze mijn getuigen niet kent en al (terwijl ze ze wel al gezien heeft en die ene haar thuis is een straat van de mijne dus ja) maar nu zeggen ze er niks meer over. Mijn zus gaat mee op vrijgezellenweekend.niet aantrekken dus!
Merci voor de steun allemaalMijn getuigen hebben idd allebij ook een belangrijke rol gespeeld in mijn relatie met mijn vriend. Door de ene heb ik hem leren kennen en de andere heeft de verlovingsring meegesmokkeld naar Thailand. En ze zijn er beiden altijd al geweest voor mij. Heb haar dit gezegd mr ja..Ik weet dat het wel zal overwaaien mr toch zal ze wil nog eens prikken denk ikMr is idd wel een heel goed idee om hem ergens in te betrekken, had ook al zoiets in gedachten.Weer iets voor op het lijstje
Je kan toch max 3 getuigen nemen dus je broer kan er eventueel nog bij?
ik zou idd eens met je broer praten.. mss is hij niet zo teleurgesteld zoals ze zegt trouwen heeft precies toch een effect op iedereen rondom u hé.. iedereen heeft wel een mening klaar.. kostuum zijn nie mooi, kledij van bruidegom mocht chiquer, mijn haar is geen goei kleur, de tantes moeten erbij van smiddags al .. .hahahaha en zo stopt dat maar niet.. maarja... probeer het zelf te relativeren en het trouwpaar beslist......
@ Tiffany, jammer genoeg is het bij ons max 4 getuigen en mijn vriend neemt er ook al 2@ Charmy, ik heb al een date met mijn broer zaterdag Heb ook wel het gevoel dat hij het allemaal niet zo erg zal vinden, ging wel vereerd geweest zijn en zo mr denk ni echt dat het persé hoefde. En ja, je kan nooit voor iedereen goed doen, zolang het eigenlijk voor ons 2 goed is moeten we ons van de rest ni teveel aantrekken. Mr ja gemakkelijk gezegd