Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wensboom : welke echte boom-plant-struik ?

12-3-2013 13:12:20
Ja, we zijn er uit !
We gaan tijdens onze viering samen een boom/struik planten, als teken van een start samen, met diepe wortels enz ;-)
Deze boom/struik gebruiken we dan nadien als wensboom, zodat onze gasten een wensje kunnen neerpennen en aan de boom hangen.

Nu was mijn vraag :
Heeft iemand een idee welke struik/plant/boom je daar makkelijk kan voor gebruiken?
We hebben een grote tuin waar hij achteraf in kan, dus daar moeten we niet naar kijken... Maar ik wil geen stam van 3m want dat is moeilijk om die dan tijdens de viering samen in een pot te steken hee :-)
Liefst iets met groene blaadjes (in september), waar ze veel kaartjes aan kunnen hangen....

Alle groene ideetjes zijn welkom !

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 875

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-3-2013 13:26:40

Een olijfboompje? Zo kan je na al die jaren nog de vruchten plukken van jullie trouwdag

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik12-3-2013 13:47:53

wij lusten totaal geen olijven hahaha :-)
maar een soort fruitboompje mag wel...
ik heb zelf geen groene vingers, maar ik dacht aan een groenblijvende struik/boompje met kleine blaadjes, dat makkelijk groeit en niet veel eisen stelt :-)

Heidi

Meld misbruik12-3-2013 13:55:54

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik12-3-2013 14:05:57

Dat is inderdaad een mooie betekenis :-)
Dank je wel

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik13-3-2013 5:58:02

Ik zou inderdaad ook kiezen voor zo'n mini-appelboompje.
Er zijn veel andere kleine boompjes te koop, je weet wel met stam en bolkruintje daarop.
Maar net daarom zijn ze zo kwetsbaar en bij harde, strenge winters overleven deze het daarom soms niet.
grtz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...