Terug naar overzicht
Wat leuk zeg zo'n reportage! Heel mooie foto's maar die heb ik hier al op het forum gezien natuurlijk ;-) Die rozenblaadjes in kerk vind ik wel leuk gedaan.Hoe hebben jullie die grote letters gemaakt?
Daar mag je trots op zijn!!!!!Nu gewoon genieten!!!!!!!
En terecht trots, je was echt een knappe bruid!
Ik had al 'geliked' via facebook!Heel leuke repo!! Je mag er terecht fier op zijn!groetjesSandra
Heel knap! Jullie straalden!! :)
@ ellen : mijn broer is een houtbewerker in de bouw die hebben zon machine misschien eens rond neuzen of je niemand kent ? das in 2 minuten gedaan en kost 2x niets . je kan ze bestellen op verschillen de site's maar het kosten plaatje is da iets duurder natuurlijk een ander bruidje hier heeft haar vader het leten doen met zon handzaagje waren ook heel mooie letters int pink. @ de rest bedankt :)
en terecht, echt mooi!
Heeeel mooi!
Wauuuuuuuw!!!! Prachtig!!
Waauw je mag terecht trots zijn!!Hoe heb je die rozenblaadjes in de kerk gedaan zijn deze ergens op geplakt? of werkelijk zo gestrooid? :)
Inderdaad, je mag er terecht trots op zijn!
@kelly die zijn idd 1 voor 1 met een lijmpistool geplakt aan zwarte onkruiddoek
Heel mooi !! xxx
wauw super
Het tima Die rozenblaadjes zijn prachtig!!! Waar heb je al die rozenblaadjes aangekocht?
op ebay in bulk viel mee van prijs als je dat vergelijkt dat je hier al gemakkelijk €4 betaalt voor 200 stuks ik zat aan €7,8 per pakje van 2000 blaadjes + nog een voordeel veel meer kleurenkeuze