Terug naar overzicht
Super spannend, inderdaad! Ik heb nu zaterdag mijn eerste pas en daar kijk ik nu al zoooooooo lang naar uit. Eindelijk mijn eigen kleed in mijn eigen maat passen! :) Ik ben het in oktober gaan passen, dus dat is alweer even geleden. Ik ga nu zaterdag ook meteen naar de kapper voor mijn proefkapsel, zo kan ik het totaalpakket bekijken. Ik heb mijn lingerie gekocht in de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht. Zo was ik zeker dat alles mooi bij elkaar ging :) Ook mijn schoenen heb ik daar gekocht, zo zag ik ook meteen of dat ging.Succes nog met jouw zoektocht!
Ligt het nu aan mij of heb ik maar laat een eerste pas? Trouwen op 23 augustus en eerste pas moet ik zelf voor bellen begin juli..' Maar ik zou zo graag mijn kleed nog eens eerder aanhebben om echt zeker te zijn en mezelf er nog eens in te zien.. Jouwe is al binnen en binnen een maandje mag je al gaan.. Wou dat het bij mij al zover was! :)
dan hebben wij samen onze eerste pas want die van mij is ook op 12 april... zooooo spannend hé. Hier zijn de schoenen aangekomen, voor lingerie moet ik nog gaan kijken.