Terug naar overzicht
Leuk hé al die voorbereidingen. Wij hebben onze ondertrouw voor de kerk vorige zaterdag gedaan, maar die voor het gemeentehuis is normaal een twee maand voor we trouwen (nu dus ongeveer). Ik heb nog niks vernomen van het gemeentehuis, maar ze zullen ons wel verwittigen zeker voor een afspraak?Onze ringen mag ik nu vrijdag gaan afhalen. Wij hadden een oude armband van een tante van mijn mama en hebben die (deels) gekregen. We hebben die laten versmelten tot onze ringen. En we hebben zelf het ontwerp mogen kiezen. Ik ben er enorm tevreden mee en mijn vriend staat er ook geweldig mee.Nog veel succes met de voorbereidingen, hier staat de teller op 58! :)
Gefeliciteerd met de ondertrouw! Nu begint het allemaal mooi dichtbij te komen!
ohhh... spannend é!ik tel hier ook af hoor, onze teller staat nog op 316, dus nog wel ff wat tijd, maar alles is zo goed als al in orde...ook al is het niet de eerste keer voor ons, toch zijn we er beiden erg veel met bezig en we voelen gewoon dat DIT het is... we hebben ondertussen ook al een serieuze relatietest doorstaan en mijn ventje is door dik en dun mij blijven steunen en is nu een geweldige stiefpapa voor mijn 4 kids!!!i love him so!!!Jullie nog veel plezier en heel erg genieten é!!!!x Ann