Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen & ondertrouw: check

13-3-2013 12:24:21
Vandaag was het een dagje dat rond de trouw draaide.

Om 9 uur 's morgens mochten wij langsgaan bij het stadskantoor om de ondertrouw in orde te brengen. Het is vandaag nog precies 6 maanden en 14 dagen voor onze wettelijke trouw.
Mijn aanstaande was zo schattig: mij de hele ochtend lopen opjagen want hij wou ten laatste om 8u45 voor de deuren staan wachten. In Leuven kan je immers op vrijdag enkel tussen 14u en 15u trouwen, dus 4 koppels maar op 1 dag. Hij wou per sé vermijden dat we te laat zouden zijn en dat we dus niet meer op onze dag konden trouwen.
Uiteraard was er nog geen koppel voor ons en nu staan we voorlopig alleen in de trouwboek van de stad :-) Maar hij was zo schattig en betrokken :-)

Na dit te regelen zijn we doorgereden naar Aarschot om langs te gaan bij Bart Robeys, goudsmid. Gelukkig wisten we beide al wat we willen en op een dik half uur waren we terug buiten met bestelbon in de hand. Whiiii de ringen zijn de besteld :-) Wij hebben gekozen voor wit goud, maar dan zonder rodium laag wat een champagne achtige kleur geeft. Dus geen geel goud, maar ook geen zilver. De positie van de steentjes daar twijfel ik nog over, maar aangezien hij eerst de basis van de ring maakt kan ik die keuze later nog maken.

Het gaat dus vooruit :-) En ondertussen staat mijn teller hieronder al op 198 dagen.

Whiiiii!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 685

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik13-3-2013 13:00:29

Leuk hé al die voorbereidingen. Wij hebben onze ondertrouw voor de kerk vorige zaterdag gedaan, maar die voor het gemeentehuis is normaal een twee maand voor we trouwen (nu dus ongeveer). Ik heb nog niks vernomen van het gemeentehuis, maar ze zullen ons wel verwittigen zeker voor een afspraak?

Onze ringen mag ik nu vrijdag gaan afhalen. Wij hadden een oude armband van een tante van mijn mama en hebben die (deels) gekregen. We hebben die laten versmelten tot onze ringen. En we hebben zelf het ontwerp mogen kiezen. Ik ben er enorm tevreden mee en mijn vriend staat er ook geweldig mee.

Nog veel succes met de voorbereidingen, hier staat de teller op 58! :)

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik13-3-2013 13:44:24

Gefeliciteerd met de ondertrouw! Nu begint het allemaal mooi dichtbij te komen!

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik13-3-2013 15:35:50

ohhh... spannend é!

ik tel hier ook af hoor, onze teller staat nog op 316, dus nog wel ff wat tijd, maar alles is zo goed als al in orde...

ook al is het niet de eerste keer voor ons, toch zijn we er beiden erg veel met bezig en we voelen gewoon dat DIT het is... we hebben ondertussen ook al een serieuze relatietest doorstaan en mijn ventje is door dik en dun mij blijven steunen en is nu een geweldige stiefpapa voor mijn 4 kids!!!
i love him so!!!

Jullie nog veel plezier en heel erg genieten é!!!!
x Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...