Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een bende kleuters!

13-3-2013 12:35:06
Kga niet in detail treden, maar soms ook het gevoel dat je ipv familie een peutertuin hebt! Wat een gezever en gezaag! Soms ben ik dat zoooooo beu hé! Van mij part blijven ze allemaal maar thuis (maar daar is ventje niet mee akkoord) Voordeel is wel dat het op de maag slaagt dus een vrij effectief dieet :)
(maar helaas niet goed voor de nachtrust)

Debbie
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 857

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik13-3-2013 13:02:53

Debbie, vergeet vooral niet dat het JULLIE trouw is en dat al de rest zich er niet mee hoeft te moeien! Wij hebben een tante van mijn vriend al meer dan vijf jaar niet meer gehoord en hebben dus besloten om haar (en haar kinderen) niet uit te nodigen. Zo vermijden we alle ambras op onze feest. Ik wil die dag echt genieten!

Seya

Meld misbruik13-3-2013 15:43:37

Wij trouwen pas in 2015 en ben nu ook volop aan het kijken naar van alles. En hier het zelfde verhaal. Daarom heb ik besloten om momenteel niet meer zo veel los te laten in de familie over ons huwelijk. Of wel geven ze direct commentaar of wel luisteren ze niet want ... We trouwen pas over 2 jaar he :) Kan nog van alles mis lopen. Zo denken die hier :) En dat vind ik zo stom , ik wil o zo graag vertellen wat wij wel en niet willen op ons huwelijk. Maar doe het niet omdat het hun niet interesseert. :)

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik13-3-2013 16:11:13

Heel veel mensen vergeten dat ze al blij mogen zijn dat jullie hen uitkiezen om deze dag mee te vieren. En het is jullie trouw en daar heeft niemand anders iets over te zeggen.. Ook al moesten die hier bijvoorbeeld voor mee betalen!

Vooral niet op je kop laten zitten en even duidelijk maken dat het hier om jullie gaat en niet om hen! En misschien eens de vraag stellen dat (als ze getrouwd zijn) ze het ook leuk gevonden hadden moest dit bij hun geweest zijn..

Brigitte

Meld misbruik13-3-2013 19:12:17

hallo ,
ben het vooral eens met nathalie ,
wat voor toestanden dat je hier dikwijls leest , dan kunnen wij niet begrijpen
is de familie ( of andere ) dan niet gelukkig dat jullie trouwen ?
wij hebben 2 dochters die trouwen , onze oudste volgend jaar , haar zus nu in augustus bij ons is er nog nooit 1 woord gevallen , laat staan iets negatiefs
wij genieten allen samen van elke stap dat er bij de voorbereiding gebeurd
daardoor groei je ook samen , en hou je er enkel heel fijne herinneringen aan over,
ze zouden gelukkig moeten zijn om samen de fijne momenten te kunnen delen met elkaar
maar debbie , laat je hier niet door beinvloeden en geniet echt van jullie voorbereiding
als de mensen vervelend doen , trek jullie grenzen en wijk er niet van af .
het is jullie dag , geniet ervan , we wensen jullie alvast een mooie toekomst samen toe
veel sucses

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik14-3-2013 7:18:02

Hey debbie!
Mijn vriendin heeft dat ook al 2 keer uitgesproken ondertussen. "Ze blijven allemaal maar thuis, en we doen het alleen met vrienden!".
Lijkt me soms ook makkelijker.... Als wij alleen nog maar spreken over wat voor keuze we hebben bij de menu krijgen we al kritiek van "dat moet je niet geven want...." , "dat moet je niet geven want..." maar nooit van "oh dat klinkt lekker!" "ik zou dat zo en zo en zo doen" maar als je dan naar hun trouw vraagt, deden ze een receptie bij de grootmoeder thuis.... ik denk dat onze trouw een frustratie is over hun eigen trouw...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...