Terug naar overzicht
Debbie, vergeet vooral niet dat het JULLIE trouw is en dat al de rest zich er niet mee hoeft te moeien! Wij hebben een tante van mijn vriend al meer dan vijf jaar niet meer gehoord en hebben dus besloten om haar (en haar kinderen) niet uit te nodigen. Zo vermijden we alle ambras op onze feest. Ik wil die dag echt genieten!
Wij trouwen pas in 2015 en ben nu ook volop aan het kijken naar van alles. En hier het zelfde verhaal. Daarom heb ik besloten om momenteel niet meer zo veel los te laten in de familie over ons huwelijk. Of wel geven ze direct commentaar of wel luisteren ze niet want ... We trouwen pas over 2 jaar he :) Kan nog van alles mis lopen. Zo denken die hier :) En dat vind ik zo stom , ik wil o zo graag vertellen wat wij wel en niet willen op ons huwelijk. Maar doe het niet omdat het hun niet interesseert. :)
Heel veel mensen vergeten dat ze al blij mogen zijn dat jullie hen uitkiezen om deze dag mee te vieren. En het is jullie trouw en daar heeft niemand anders iets over te zeggen.. Ook al moesten die hier bijvoorbeeld voor mee betalen!Vooral niet op je kop laten zitten en even duidelijk maken dat het hier om jullie gaat en niet om hen! En misschien eens de vraag stellen dat (als ze getrouwd zijn) ze het ook leuk gevonden hadden moest dit bij hun geweest zijn..
hallo , ben het vooral eens met nathalie ,wat voor toestanden dat je hier dikwijls leest , dan kunnen wij niet begrijpen is de familie ( of andere ) dan niet gelukkig dat jullie trouwen ? wij hebben 2 dochters die trouwen , onze oudste volgend jaar , haar zus nu in augustus bij ons is er nog nooit 1 woord gevallen , laat staan iets negatiefs wij genieten allen samen van elke stap dat er bij de voorbereiding gebeurd daardoor groei je ook samen , en hou je er enkel heel fijne herinneringen aan over,ze zouden gelukkig moeten zijn om samen de fijne momenten te kunnen delen met elkaar maar debbie , laat je hier niet door beinvloeden en geniet echt van jullie voorbereiding als de mensen vervelend doen , trek jullie grenzen en wijk er niet van af .het is jullie dag , geniet ervan , we wensen jullie alvast een mooie toekomst samen toe veel sucses
Hey debbie!Mijn vriendin heeft dat ook al 2 keer uitgesproken ondertussen. "Ze blijven allemaal maar thuis, en we doen het alleen met vrienden!".Lijkt me soms ook makkelijker.... Als wij alleen nog maar spreken over wat voor keuze we hebben bij de menu krijgen we al kritiek van "dat moet je niet geven want...." , "dat moet je niet geven want..." maar nooit van "oh dat klinkt lekker!" "ik zou dat zo en zo en zo doen" maar als je dan naar hun trouw vraagt, deden ze een receptie bij de grootmoeder thuis.... ik denk dat onze trouw een frustratie is over hun eigen trouw...