Terug naar overzicht
Je moet het eens navragen bij de stad want niet overal mag dit. In Antwerpen valt er niks te verpensoonlijken
Ja dit mocht :)
Wij hadden muziek bij de intrede, tijdens het ondertekenen en bij de uittrede. Verder heeft ons zoontje een gedichtje voorgedragen (verrassing van mijn schoonmoeder) en hebben wij onze ringen aan elkaar overhandigd met onze eigen 'geloften'. Ik wilde eventueel nog een tekst laten voorlezen, maar dat vond mijn wederhelft maar niets De schepen die ons getrouwd heeft (tevens schepen van toerisme), vond het zo geweldig dat wij geen van beiden van onze gemeente afkomstig zijn, dat hij ze een beetje wilde promoten naar onze gasten toe en dus een toeristische promopraatje gehouden heeft. We waanden ons even in Vlaanderen Vakantieland Het was alleszins minder formeel zo, al hebben onze buitenlandse gasten er geen woord van verstaan
Hebben jullie al overwogen via een andere 'service' een dienst te doen na de wettelijke trouw? In de feestzaal ofzo bv. Ik denk dat dat 'makkelijker' persoonlijk te maken is! Via de vrijzinnigen kan je hier ook iemand voor inschakelen!
wij hebben onze wettelijke trouw verpersoonlijkt met een live intredelied door mijn schoonbroer ("Niets of niemand houdt ons tegen"), mijn kleine zus die saxofoon speelde, de tekst van "Raad eens hoeveel ik van je hou", nog enkele gedichtjes en als uittredelied "Ik zal jouw man zijn" van Raymond van het Groenewoud. Ook hebben wij persoonlijke geloften uitgewisseld. Veel succes alvast!
Dank u voor alle tips!