Terug naar overzicht
Ik heb ze nog niet, maar ik ben van plan bellenblaas te bestellen voor de familie en een beetje extra. Komt er meer volk opdagen... jammer, is er minder volk... tja dan zullen de aanwezige kindjes een extra cadeautje krijgen :p Zo'n dure bellenblaas is het nu ook niet dus zal wel meevallen (allez, die die ik op het oog heb toch :d). Qua boekjes ook geen flauw idee, ik dacht er eentje per koppel te voorzien? Of ook weer voor de familie die we verwachten (meteen erna receptie etc, dus die komen wel meteen ook naar de kapel) en enkele extra's? Ik volg mee alleszins :-)
Ann, voor het aantal misboekjes delen wij het totaal aantal gasten door 2. Voor bellenblaas zou ik hetzelfde doen. Met de overschot maak je de kindjes blij of kan je een ander bruidje hier op het forum mee tevreden maken.
Wij trouwen ook voor de kerk en zouden ongeveer 50 misboekjes voorzien... Ik vind dat moeilijk om in te schatten maar ik ga echt niet voor de volledige kerk een boekje voorzien... liever tekort dan teveel in dit geval.. zolang de familie eentje heeft vind ik dat goed.Ik wou ook bellenblazers maar dan enkel voor de kindjes die na de mis een bloemetje afgeven. Bij ons in Oost-vlaanderen wordt dat toch zo gedaan... nu ja ik trouw met een west-vlaming in west-vlaanderen en ik weet eigenlijk de gewoontes hier niet :-) ik zal het nog eens moeten vragen vrees ik