Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantallen van misboekjes/bellenblaas/...

13-3-2013 15:43:55
Hallo iedereen!

Wji trouwen ook voor de kerk, en ik vind het heel moeilijk in te schatten hoeveel volk we daar mogen verwachten. Ik hoop natuurlijk op veel volk, maar ik vrees een beetje dat de mensen dat 'tegenwoordig' niet meer zo belangrijk vinden.

Ik heb eindelijk redelijk goedkope bellenblaas gevonden, maar nu is de vraag natuurlijk hoeveel ik er moet voorzien! Er zijn een 50-tal mensen uitgenodigd meteen na de mis voor het diner, kan ik ervan uit gaan dat er ook wel 50 mensen zullen zijn? Hoe hebben jullie dingen als bellenblaas voorzien?

Ann
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 699

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik13-3-2013 15:49:42

Ik heb ze nog niet, maar ik ben van plan bellenblaas te bestellen voor de familie en een beetje extra. Komt er meer volk opdagen... jammer, is er minder volk... tja dan zullen de aanwezige kindjes een extra cadeautje krijgen :p Zo'n dure bellenblaas is het nu ook niet dus zal wel meevallen (allez, die die ik op het oog heb toch :d).

Qua boekjes ook geen flauw idee, ik dacht er eentje per koppel te voorzien? Of ook weer voor de familie die we verwachten (meteen erna receptie etc, dus die komen wel meteen ook naar de kapel) en enkele extra's?

Ik volg mee alleszins :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-3-2013 10:56:20

Ann, voor het aantal misboekjes delen wij het totaal aantal gasten door 2. Voor bellenblaas zou ik hetzelfde doen. Met de overschot maak je de kindjes blij of kan je een ander bruidje hier op het forum mee tevreden maken.

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik14-3-2013 11:55:54

Wij trouwen ook voor de kerk en zouden ongeveer 50 misboekjes voorzien... Ik vind dat moeilijk om in te schatten maar ik ga echt niet voor de volledige kerk een boekje voorzien... liever tekort dan teveel in dit geval.. zolang de familie eentje heeft vind ik dat goed.

Ik wou ook bellenblazers maar dan enkel voor de kindjes die na de mis een bloemetje afgeven. Bij ons in Oost-vlaanderen wordt dat toch zo gedaan... nu ja ik trouw met een west-vlaming in west-vlaanderen en ik weet eigenlijk de gewoontes hier niet :-) ik zal het nog eens moeten vragen vrees ik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...