Terug naar overzicht
Hoi Candy,Ik wou eigelijk ook eerst zo'n boekje maken, maar dan kwam ik ineens op een ander idee...Ik heb een glazen bokaal gaan kopen in de winkel, en hier rond foto's van ons gekleeft.In deze bokaal heb ik 100 briefjes gestoken. Op elk briefje staat een reden waarom ik met hem wil trouwen.. Hij mag dan elke week een briefje nemen, zodat tegen de trouw de pot leeg is, en hij dan ook alle redenen weet.groetjes
Oh zo origineel Shana, en zo zie je 100 dagen na elkaar een stralend gezicht bij het lezen van een briefje!
ik volg ff...
Ik heb net zo'n boekje gemaakt voor zijn verjaardag :)Hij wou absoluut geen cadeau hebben omdat we moeten sparen voor ons huwelijk en reis, maar ik wou hem wel iets geven. Daarom heb ik zelf een boekje in elkaar geknutseld.
ik heb het gemaakt via Smartphoto! Op voorhand 101 redenen gezocht en genoteerd en dan naar bijpassende foto' s gezocht en in een boekvorm gegoten! Succes gegarandeerd Had het stiekem in de zak waarin zijn kostuum zat gestoken dus kon hij het pas zien als hij zich aan het omkleden was bij zijn ma. Ik kreeg van hem een berichtje dat hij het heel leuk vond en dat het hem wel raakte . Het vraagt wat tijd, maar het is echt zooo de moeite waard!!!Veel succes!!!!
Er is hier onlangs nog zo'n topic geweest waarop ik mijn 101 redenen heb neegepend. Mijn verloofde heeft dit gekregen op ons verlovingsfeest