TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
14-3-2013 10:52:07
Goeie instelling. Wij zijn allebei niet meteen de grootste stressers, maar ik moet zeggen dat ik nu toch ook bijna dagelijks zit te denken: dit moet nog gebeuren, dat nog, dat nog, wat als dit, wat als dat... Hier nog 134 dagen op de teller. Zoals je zegt, gewoon het lijstje afgaan op je gemak. Maar dat moeten we dan ook wel doen. Eigenlijk hebben we geen lijstje (alleen in ons hoofd) maar voorlopig zijn we er nog van overtuigd dat het allemaal wel zal loslopen.
Dingen die nu in mijn kop zitten: ontwerp uitnodiging (sinds vorige week wel een ideetje), menu en tafelaankleding kiezen (zal niet zoooo moeilijk worden), adressen van de gasten verzamelen, getuigen aanduiden, afspraak maken bij notaris, lingerie en schoenen voor mij, kostuum en ring voor de aanstaande, wie gaat m'n haar en make-up doen? Enfin, ik ben nog wel even bezig. Maar komt wel goed. Als iets snel moet gaan, kan dat ook snel gaan op het eind.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
14-3-2013 10:52:26
Hey Lievie Oooooh, weekendje Istanbul, pre-honeymoon! Geniet er maar lekker van. Ik heb, met 43 dagen op de teller, ook net een wat stressy periode met nog veel to do’s achter de rug. Na een weekje doorbijten en veel knutselavondwerk ben ik weer wat geruster en zie ik het opnieuw allemaal goed komen. Zoals je lieverd zei: alles komt goed zolang jullie er allebei zijn! Wel een zalig gevoel hoor om eindelijk de uitnodigingen de deur zien uit te gaan en te wachten op de reacties!! Enjoy de trip, groetjes aan de hub en tot gauw! Dikke zoen Becca
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
14-3-2013 11:03:59
Oh wat spannend toch... Ik denk dat we hier allemaal hetzelfde meemaken. Lijstje in ons hoofd maalt maar rond en rond... En die mannen, die zijn er wel gerust in dat het goed komt En dat doet het toch ook altijd... Dankzij ons gestress, geregel, geknutsel en 'rondgerij' (is dat een woord? :-))
|
|
Tineke
11-5-2013
|
14-3-2013 14:17:53
Ik denk dat wij geluk hebben dat er iemand naast ons staat om ons af en toe wat te kalmeren. Ik heb zo iemand echt nodig! Alles komt wel goed, maar ik wil dat alles tot in de puntjes geregeld is (that's me!) :)
Wij gaan vijf dagen naar Rome van 29 april t.e.m. 3 mei en ja, wij trouwen op 11 mei :) Ik had die tickets (non-refundable, ofcourse!) geboekt in augustus en mijn vriend heeft mij twee weken later ten huwelijk gevraagd. Maar komt allemaal wel goed, tegen dan moet toch zo goed als alles in orde zijn. Bovendien heb ik dan nog een paar dagen, indien nodig :)
|
|
lien
4-5-2013
|
14-3-2013 14:58:43
Hey, Ook hier hetzelfde gevoel hoor :-) nog kei kei veel te doen, zelfs mijn vriend heeft nog niets om aan te doen !! Maar we zullen er wel komen, ik denk dat ik in april vollebak in gang ga (moeten) schieten.
|
|
Lieve
17-5-2013
|
14-3-2013 15:30:30
Ha, Lien, blij dat ik niet alleen ben! Tineke, amai, ook spannend, hè. Jullie hebben jullie trouw dan ook snel gepland, maar volgens mij kunnen die vijf dagen Rome jullie je op dat moment alleen maar deugd doen. Na een paar maanden plannen en hard werken 5 dagen genieten om er dan helemaal uitgerust uit te zien op je huwelijk. En wie weet krijg je nog een mooi kleurtje.
|
|
Tineke
11-5-2013
|
14-3-2013 15:44:26
Lieve, het was inderdaad allemaal heel snel. Onze priester zit van eind juni t.e.m. het laatste weekend van augustus in Ecuador, we wilden dus zeker voor eind juni of na eind augustus trouwen. Onze feestzaal had geen beschikbare zaterdag meer in juni of september. Het was dus kiezen tussen 4 of 11 mei of vanaf 5 oktober. Aangezien wij rond 5 oktober vorig jaar aan het beslissen waren en het aan het gieten was, hebben wij dus voor mei gekozen. Toen ik mijn jurk ging kiezen was het nog exact 7 maanden tot onze trouwdatum, net op tijd dus volgens de bruidswinkel! En eigenlijk moet ik zeggen dat ik blij ben dat ik niet nog langer moet wachten. Ik heb genoeg aan 7 maanden om alles goed te regelen :)
Wij hopen ook op mooi weer in Rome, maar bruinen doe ik sowieso al bijna niet :) Daar ben ik al op voorzien (spray tanning).
Nog veel succes en geniet van jullie weekend Turkije!!!
|
|
nancy
31-3-2016
|
14-3-2013 21:33:47
Hier nog ZEVEN dagen, geen stress, alles in orde, alleen zooooooooooooooo koud
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|