Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

minder dan 100 dagen :-)

14-3-2013 18:08:00
woehoew ik kan eindelijk ook zeggen dat mijn teller op 99 dagen staat
stilletjes aan beginnen de voorbereidingen op zijn einde te geraken, met nog
een paar kleine dingen te doen kijk ik uit naar de grote dag

groetjes
sharon

sharon
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 637

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik14-3-2013 18:38:17

Geweldig om te zien denk.
Hier nog veel te veel ;-) Geniet nog van de laatste voorbereidingen.
Liefst Caroline

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik15-3-2013 8:55:44

ook bij ons nog 98 dagen! en veel gedaan maar er zijn nog veel kleine dingetjes te doen hoor! de enveloppen zijn geschreven, nu nog wachten op de uitnodigingen en dan versturen! dat is ook al een groot iets die gedaan is dan! het begint te naderen e! hopelijk hebben we mooi weer die dag!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-3-2013 18:49:13

Vanaf dan gaat het heel snel hoor! Ik weet nog goed wanneer het nog 100 dagen was en nu is het al de helft. 50 dagen. Geniet nog van alle voorbereidingen!! :)

Britt
22-6-2013
 Meld misbruik15-3-2013 19:06:42

Wij ook nog 98 dagen, de misboekjes nog afdrukken en inbinden, onze uitnodigingen laten drukken. alles kleine dingetjes zijn het meest stresserende :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...