TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bella
13-9-2013
|
15-3-2013 5:44:29
Misschien kan je een foto posten? Je weet nooit of een ander bruidje dit wil overkopen
|
|
anke
24-5-2014
|
15-3-2013 6:54:16
24 maart? Dan denk ik echt niet dat de winkel dit nog gaat terugnemen, het is bijna een jaar geleden.... Maar je kan altijd eens naar de winkel bellen...
Wat je inderdaad wel kan doen is foto posten en zo kijken of iemand het wil overkopen.
|
|
Nathalie
27-9-2013
|
15-3-2013 7:48:32
Oei ik heb mij mistypt, het is 24 februari.. Ik ga straks eens bellen of het lukt.. Je weet maar nooit..
|
|
Marieke
18-5-2013
|
15-3-2013 9:47:35
Hey Nathalie. Ik trouwde ook al voor de wet. En vond mijn kleedje wel mooi maar ik twijfelde of het mooi genoeg was. MAAR ik ben 's ochtends naar de kapper geweest, daarna kwam de visagiste, ik had perfect passende schoenen gekocht en een perfect handtasje en alles klopte gewoon. Ik straalde en het kleed kwam heeelemaal tot zijn recht. Dus hou er rekening mee dat je op die dag loopt te stralen en je je extra mooi maakt... Nu ben ik echt extreem fan van dat kleed :)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
15-3-2013 15:36:59
Mm, als ik me goed herinner, loop je eigenlijk al een paar wéken te twijfelen, niet? Weet je ook waarom je twijfelt? Is het nog steeds "je poep"? Of het model in het algemeen? Of het kleurtje? Of nog iets anders? Als je het nog kan terugdoen, zou ik het toch proberen. Want je twijfelt nu toch al lang, hé. Ik was ook zo'n twijfelkont, maar ik had een gekleurde jurk, en twijfelde (en bleef maar twijfelen) of ik er geen spijt van zou hebben dat ik niet in 't wit getrouwd was. Dus.... toch nog één keertje eens gaan zien en ja... toch nog een witte jurk gevonden. Een 3-tal maanden voor mijn trouw. En stel dat je de jurk niet kan terugdoen, en je vindt toch nog een ander, super kleedje, dan kan je deze jurk nog proberen door te verkopen, hé! Ik zou tussendoor gewoon blijven rondzien, zonder daarom echt constant daarmee bezig te zijn. Je vindt je jurk ongetwijfeld nog!
|
|
Nathalie
27-9-2013
|
15-3-2013 16:41:54
Hey iedereen, ik heb deze ochtend gebeld naar de winkel en ik heb het mogen terugbrengen zonder problemen. Ze begrepen het en waren super vriendelijke. Ik heb niet mijn centen terug gekregen maar wel een tegoedbon die een jaar geldig is... Ze hebben er ook t-shirtjes, broeken, truien, dus ik zal er wel iets anders vinden, is het nu niet dan is het in de wintercollectie of eventueel volgend jaar zomercollectie. Ben eigenlijk wel opgelucht! En Katrien, het was idd nog altijd door de poep :-) De schoenen zijn niet verloren want die had ik al maar gewoon nog nooit gedragen en ja het handtasje was uit de veritas dus zal het wel ooit nog eens kunnen gebruiken.
Ben echt blij dat het maar bij dit kleed dat ik mijn twijfels heb, het ander is en blijft nog steeds perfect!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|