Terug naar overzicht
Ik heb dit ook al eens voorgehad en ik geloof dat ik het toen gewoon teruggestuurd heb zonder te betalen en dan een nieuw besteld...
Je moet je pakje gewoon terugsturen via een kialapunt (gewoon gaan afgeven) en zeker niets betalen. https://www.kiala.be/benl/zoek-kialapuntJe krijgt dan melding van Esprit dat je pakje goed teruggekomen is (indien er niks aan beschadigd is).
idd, zoals hierboven vermeld
super, dank je wel voor het antwoord. Ik doe het morgen terug binnen, spijtig genoeg is een maat groter er niet meer, dus het wordt terug verder zoeken :-(
Goed in het oog houden. Die verschillende maten, modellen en kleuren veranderen daar dagelijks. Ik heb voor mijn burgerlijke trouw het kleedje met de bloemen aan het decolleté gekocht. Gr
zijn het kleine maatjes dan? Goed om weten!
ik vond vroeger esprit altijd groter uitvallen precies. en nu had ik een medium besteld, das de maat die ik normaal heb, maar ik kreeg de rits niet dicht.
Moet ook een kleedje terugsturen, 32, veel te klein (maten zijn idd precies kleiner geworden). ik denk dat ik gewoon direct een paar maten tegelijk ga bestellen nu. het is voor mijn 2 bruidsmeiden, en ik heb een specifieke kleur nodig, en de kleinere maten gaan er blijkbaar nogal heel snel vantussen :(