Terug naar overzicht
Ik denk daarover: smaken verschillen. Ik heb dichte pumps, maar ik heb het niet voor tenen en voeten :-) Als jij dat mooi vindt, dan doe je het gewoon!
Hey Tinne,Ik heb zelf ook sandaaltjes hoor (peep-toes), en in de bruidswinkel vonden ze dat heel mooi onder mijn lange jurk :-) En als je voetjes dan even tevoorschijn komen van onder de lange jurk en je nagels een mooi kleurtje hebben, geeft dat toch ook weer iets extra vind ik...
Ik heb juist hetzelfde "probleem". In de winkel hebben ze mij ook gezegd dat het het mooiste is om schoenen aan te doen die toe zijn, dus heb ik er in de winkel gekocht. Maar nu heb ik toch ook super mooie open schoenen gezien (wat ik liever aandoe), dus heb ik mij deze ook aangeschaft, nu kan ik nog steeds kiezen he ;-)
Ik vind net hetzelfde dan Sophie: smaken verschillen!En als jij graag sandaaltjes wil, moet je dat zeker doen. Ik vind een peeptoe bij mezelf gewoon echt lelijk, dus voor mij "neen bedankt". Dat is zowat het eerste dat ik gezegd heb toen ze vroegen wat voor schoen ik zocht "gesloten vanvoor en toch wel een hakje" was mijn antwoord.Maar ik zou echt wel zelf kiezen, hoor.
Het probleem bij sandaaltjes kan zijn dat je kleed tussen de opening van je schoen vooraan kan blijven hangen als je stapt. Dus ik zou niet voor een sandaaltje kiezen waar je echt 4 tenen ziet, geen grote opening.Ik heb ook gekozen voor een peeptoe, ik vind het frisser aan je voet en zoals hierboven gezegd als je nageltjes mooi gelakt zijn...Trouwens als je foto's ziet van mijn jurk bij Cymbeline dan dragen die modellen allemaal open schoenen onder het kleed.Doen waar je je zelf goed in voelt zou ik zeggen...
ik denk dat beide wel mooi is, alleen wel rekening houden als je open schoontjes hebt da je een pedicure moet laten doen ;-)waar je wel moet opletten is als je een lange jurk hebt is dat je sandaaltjes geen stukjes hebben waar je kleed aan kan haken en dat het mooi over valt. daarom dat ze waarschijnlijk ook een pump aanraden zodat de stof erover kan glijden.nu ik had zelf voor savonds zilveren sandaaltjes met strikjes en totaaaaal geen last van gehad en ik vond ze super, alleen pedicure heeft lang geduurd omdat het met een kleurtje was en ik niet met open schoenen naar het schoonheidssalon was gegaan
Ik heb zelf witte sandalen gekocht voor als het erg warm zou zijn. Ik heb ook gesloten pumps in het glitter grijs (die zijn dus wel erg ruw). Nu begin ik te twijfelen: zou dat kwaad kunnen voor mijn kleed? Oei ik kan precies schoenen blijven kopen (al goed geen super dure en die ik zeker nog ga dragen...). Voor het zicht dacht ik dat dat toch niet zichtbaar zou zijn en het daarom niet uitmaakte.
Het is idd kwestie van smaak. Ik heb pumps omdat ik peep toe niet mooi vind. Sandalen zijn wel mooi maar niet onder een trouwkleed. Ik vnd gewoon een dichte pump het mooiste :-)Ook moet je er mee rekening houden dat uw kleed tussen uw tenen kan blijven steken en dat heb je niet bij dichte schoenen...Maar ja, dat kiest ieder voor zich!
Normaal gezien vind ik peep toe ook helemaal niet mooi maar toen ik mijn bruidsschoenen zag wist ik meteen dat ze dat waren! En het zijn peep toe's! Ze passen heel mooi onder een lang kleed. Persoonlijk vind ik gewoon pumps te oubollig. Dus dat hangt allemaal af van uw smaak. Als je mooie open schoenen hebt gevonden, koop ze dan gewoon. Natuurlijk passen die onder uw kleed!
En wat Katrien zegt van "uw kleed dat tss uw tenen blijven steken", dat is ook alleen als heel uw voorkant van de schoen open is. Normaal kan dat niet bij een peep toe waar ge dus alleen de grote teen ziet. Daar kan geen kleed tussenzitten hoor :) Wel als het meer open is natuurlijk.
Hallo dames,bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze online besteld, dus kan ik ze nog altijd terugsturen. :-)@Sara: ik heb een diploma pedicure, dus dat is al een zorg minder.Groetjes