Terug naar overzicht
waarom vindt ze dat het niet kan?
Ze weet niet goed welke dansstijl hierop past en omdat ik ook een klungel ben in dansen denkt ze dat het ritme te hoog ligt!
Ik vind dit allesinds een prachtig liedje en zou nie twijfelen moest ik nog geen openingsdans hebben...Anders moet je gewoon het liedje eens laten spelen thuis en er samen op dansen. Je zal vanzelf zien of het haalbaar is voor jullie om samen op te dansen! Veel succes
Hey Steven,Ik ken iemand die dit als openingsdans heeft genomen en het was super leuk. Gewoon je dansstijl wat aanpassen en het lukt perfect.Wij hebben hetzelfde probleem Ik zou graag 'everything' van Michael Buble willen nemen maar mijn vriend vind dit ook te vlug qua ritme..Groetjes
Misschien dat je dan beter samen verder zoekt naar een nummer dat jullie wel alletwee zien zitten? 'T zou zonde zijn voor je vriendin om een nummer te kiezen waar ze zich niet helemaal goed bij voelt...
Hallo,Jullie hebben ook nog wat tijd. Als ze enkel niet weet hoe er op te dansen maar ze het qua nummer wel ziet zitten, kunnen jullie ook naar een dansschool stappen die jullie zo verder kunnen helpen.
Uittesten in de living! Wij hebben hier vorige zondag ook staan dansen op tien liedjes om te testen welke we het beste konden nemen als vader-dochter dans en dans met de schoonmama/papa. Sommige zijn dan ook geschrapt wegens te moeilijk ritme :).