Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

16-3-2013 11:46:55
Dag bruidjes,

ik zit in twijfel om een paar extra schoene aan te schaffen, iedereen zegt mij dat dat geen overbodige luxe is, maar ik heb geen zin om daar nog eens een serieus bedrag aan te hangen, ik dacht om naar de outlet van la sposa te gaan maar die zijn natuurlijk enkel open als ik moet werken, weten jullie nog leuke adresjes waar ik goedkoop aan trouwschoentjes kan geraken, liefst regio west-vlaanderen, ikzelf ben van tielt

groetjes

Saskia
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 638

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik16-3-2013 13:15:20

Ik voorzie als tweede paar (in het geval van pijnlijke voeten mijn back-up paar) gewoon witte ballerina's. Das niet zo duur. Misschien een idee?
In kortemark heb je de outlet van de scarpelinni (in Oostende), die outlet zit er wel nog maar een goeie twee maand, maar misschien hebben zij iets? Zijn ook niet zoveel open wel dacht ik

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik16-3-2013 18:55:27

Hey Saskia

Op zalando.be, of brandos.be vind je heel wat bruidsschoentjes en niet te duur. En passen ze niet, dan geef je ze gwn terug af bij de Post en klaar is kees. Kies ook altijd voor overschrijving na levering, dan moet je op voorhand niets betalen en betaal je enkel de schoenen die je houdt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...