Terug naar overzicht
En niet te vergeten de huwelijksreis is ook reeds geboekt :)
Amaaai, je staat al mooi ver hoor! Ik kom nog een stukje achter :-) Ik heb enkel al het gemeentehuis, kerk, feestzaal, vervoer en DJ. Bedankjes zijn ook al deels in orde, maar nog niet helemaal. De bloemist hebben we op het oog, maar nog niet gecontacteerd. Deze namiddag gaan we eens op zoek naar trouwringen. Groetjes!
hihi ik trouw een week voor u voor de kerk en week daarvoor voor de wet... Wij hebben nog geen fotolocaties, bedankingen en decoratie ook nog aant zoeken. De rest zitten wij gelijk, ik heb wel mijn schoenen al maar mijn verloofde heeft dan nog geen kleren.. Ringen hebben wij ook nog niet gekocht en mijn juwelen ook nietIk denk dat jij dus goed op schema zit!
heeej, dezelfde dag :-) we zitten hetzelfde op schema, alleen ben ik nu vooral op zoek naar schoenen en iets voor in m'n haar :-)uitnodigingen moeten we nog bestellen, maar we weten wel al wat en hoe! bedankingen voor de gasten, daar twijfelen we nog over!we zijn nu vooral bezig met het uitwerken van onze misviering...
Oh leuk te horen. Wij hebben ondertussen onze uitnodigingen al besteld (gisteren). Helemaal razend benieuwd naar het resultaat!Een misviering hoeven wij gelukkig niet uit te werken gezien we enkel voor de wet trouwen.