Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op planning? we trouwen in oktober

16-3-2013 12:42:45
Hallo,

Af en toe krijg ik het gevoel dat ik nog zoveel moet regelen!
Reeds geregeld:

- gemeentehuis: datum en uur liggen vast, papieren volgen
- feestzaal
- traiteur
- kapster en visagiste aan huis ligt vast
- fotograaf ligt vast en fotolocaties liggen vast
- kleedje gekocht, schoenen gekozen (nog niet gekocht), juwelen gekozen nog niet gekocht
- bruidsboeket maak ik zelf (prototype reeds gemaakt)
- vervoer ligt vast, zoeken wel nog een chauffeur
- gastenboek reeds gekocht
- stropdas voor mijn liefste vriend reeds gekocht
- bedankingen zijn beslist en hebben we al onderdelen voor
- decoratie is belist en zijn we aan het verzamelen
- uitnodigingen zijn beslist en bijna helemaal gemaakt
- DJ ligt vast
- ring (mijn vriend wil er geen, wil horloge, kan ik mee leven gezien hij deze anders noooit zou dragen) maak ik zelf met zilverklei. Smid zal me helpen en dit gaat door in juni

Beetje op planning?

En nu al wil ik jullie bedanken voor alle advies, raad en de vele tips die ik gevonden heb door hier op het forum eens goed rond te neuzen!

Groetjes

jolma
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 682

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik16-3-2013 12:57:33

En niet te vergeten de huwelijksreis is ook reeds geboekt :)

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik16-3-2013 13:23:40

Amaaai, je staat al mooi ver hoor! Ik kom nog een stukje achter :-) Ik heb enkel al het gemeentehuis, kerk, feestzaal, vervoer en DJ. Bedankjes zijn ook al deels in orde, maar nog niet helemaal. De bloemist hebben we op het oog, maar nog niet gecontacteerd. Deze namiddag gaan we eens op zoek naar trouwringen. Groetjes!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik16-3-2013 14:30:42

hihi ik trouw een week voor u voor de kerk en week daarvoor voor de wet... Wij hebben nog geen fotolocaties, bedankingen en decoratie ook nog aant zoeken. De rest zitten wij gelijk, ik heb wel mijn schoenen al maar mijn verloofde heeft dan nog geen kleren..

Ringen hebben wij ook nog niet gekocht en mijn juwelen ook niet

Ik denk dat jij dus goed op schema zit!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik16-3-2013 14:58:06

heeej, dezelfde dag :-)

we zitten hetzelfde op schema, alleen ben ik nu vooral op zoek naar schoenen en iets voor in m'n haar :-)
uitnodigingen moeten we nog bestellen, maar we weten wel al wat en hoe!
bedankingen voor de gasten, daar twijfelen we nog over!

we zijn nu vooral bezig met het uitwerken van onze misviering...

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik17-3-2013 8:43:31

Oh leuk te horen. Wij hebben ondertussen onze uitnodigingen al besteld (gisteren). Helemaal razend benieuwd naar het resultaat!
Een misviering hoeven wij gelukkig niet uit te werken gezien we enkel voor de wet trouwen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...